سامانه یکپارچه اطلاع رسانی آموزش های مجازی در دانشگاه پیغام نور راه اندازی می گردد

به گزارش گردشیا، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور از راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاع رسانی آموزش مجازی این دانشگاه اطلاع داد.

سامانه یکپارچه اطلاع رسانی آموزش های مجازی در دانشگاه پیغام نور راه اندازی می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران،به نقل ازدانشگاه پیغام نور،حسین بهروز با عنوان اینکه تسهیل دسترسی دانشجویان به اطلاعات آموزش مجازی در دوران کرونا مهم ترین اولویت در این سامانه است، اضافه نمود: هم اکنون تمامی اطلاعیه های آموزش مجازی دانشگاه های پیغام نور سراسر کشور مرتبط با ویروس کرونا جمع آوری و همراه با ویدئوکست های آموزشی (راهنمای استفاده از خدمات تصویری) در این سامانه به نشانی lmsmap.pnu.ac.ir بارگذاری شده است.

وی گفت: 25 نوع خدمات مجازی مختلف در این سامانه برای استفاده دانشجویان ارائه شده و دانشجویان با ورود به این بخش از سامانه می توانند بدون هرگونه مراجعه حضوری، تمام فعالیت ها و اطلاعات مورد احتیاج خود را اعم از؛ برنامه ها و کلاس های آموزش مجازی، دسترسی به منابع درسی و کتابخانه ای، اپلیکیشن پیغام من و .. به تفکیک و وضوح کسب نمایند.

وی کاربردی ترین بخش این سامانه را نقشه استانی عنوان نمود و گفت: دانشجویان صرفا با کلیک برروی استان خود بر روی نقشه می توانند به شکل متمرکز به سامانه آموزش الکترونیکی و پرتال استانی خود دسترسی یافته و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

امیرحسین بهروز ابراز امیدواری کرد: با استفاده از این سامانه دانشجویان بتوانند به شکل متمرکز و سریع، به سامانه آموزش الکترونیکی و سایر اطلاعیه های آموزشی دسترسی یابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1131

به "سامانه یکپارچه اطلاع رسانی آموزش های مجازی در دانشگاه پیغام نور راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه یکپارچه اطلاع رسانی آموزش های مجازی در دانشگاه پیغام نور راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید