راه اندازی دفاتر مجازی آنلاین در دانشگاه آزاد نجف آباد

به گزارش گردشیا، خبرنگاران/اصفهان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: دفترکار مجازی برای تمام اعضای هیئت علمی این دانشگاه به منظور مشاوره و حل مسائل آموزشی دانشجویان راه اندازی شد.

راه اندازی دفاتر مجازی آنلاین در دانشگاه آزاد نجف آباد

امیررضا نقش با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در راستای آموزش مجازی و غیرحضوری در شرایط اپیدمی کرونا، اظهار کرد: پیرو بخشنامه از تهران درباره پرهیز از تعطیلی فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه و انجام دورکاری در دوره طرح فاصله گذاری اجتماعی با ارائه خدمات در بسترهای مجازی و استفاده از فناوری اطلاعات و نیز پیرو بخشنامه داخلی واحد نجف آباد، دفترکار مجازی برای تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برای مشاوره و حل مسائل آموزشی دانشجویان راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: این دفاتر در شرایط فعلی دانشگاه ها و به منظور جلوگیری از هرگونه اخلال و تأخیر در راهبری رساله ها و سرانجام نامه های دانشجویی، پروژه، کارآموزی و طرح های معماری (کرکسیون)، مشاوره و حل مسائل آموزشی دانشجویان توسط مسئولان دانشکده ها و مدیران گروه ها و ... راه اندازی شد به گونه ای که تمام اعضای هیئت علمی به برگزاری جلسات آنلاین راهبری (در ساعت و روز دلخواه خود) اقدام نمایند و فرایند کار دانشجو آنالیز و برطرف اشکال گردد و نظارت و پیگیری لازم صورت گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ادامه داد: دانشجویان می توانند پس هماهنگی قبلی با استاد خود یا مسئول مربوطه در دانشکده و دریافت لینک دفتر مجازی استاد، در روز و ساعت مقرر (طبق هماهنگی با استاد یا مسئول مربوطه) وارد جلسه آنلاین با استاد شوند.

نقش اعلام نمود: تمام امکانات جلسه آنلاین شامل آپلود فایل ارائه، به اشتراک گذاری دسک تاپ، امکان ارتباط ویدئویی، وایت برد و ... برای دانشجو، پس از تنظیم و تبدیل نقش از کاربر عادی به ارائه نماینده توسط استاد (اپراتور جلسه آنلاین) فراهم است.

وی اظهار کرد: دانشجویان می توانند با دریافت کد دفتر مجازی عضو هیئت علمی، به وسیله لینک عمومی ورود به دفتر مجازی استادان وارد سامانه شوند و امور آموزشی خود را با استادان پیگیری نمایند.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان توضیح داد: تمام اعضای هیئت علمی موظف هستند تا زمان اعمال محدودیت فعالیت حضوری در دانشگاه در ساعات معین در دفتر مجازی اختصاصی خود آنلاین باشند و پاسخگویی به مراجعات آنلاین دانشجویان انجام گردد که این ساعات جزو ساعات موظف اعضای هیئت علمی به عنوان دورکاری محسوب می گردد.

نقش توضیح داد: به منظور پیگیری غیرحضوری مراجعات دانشجویی و توقف نکردن در فرآیندهای اداری، آموزشی و پژوهشی دانشگاه، تمام معاونان، مدیران کل، رؤسا و معاونان دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی هر هفته با زمان بندی معین، در دفتر کار عمومی مجازی خود حاضر و در جلسه آنلاین، پاسخگویی مراجعات دانشجویان درباره پیگیری امور اداری، آموزشی و پژوهشی خواهند بود و با مدیریت جلسه آنلاین هر دانشجو پیگیری امور خود را در دفتر کار مجازی انجام می دهند و علاوه بر ارائه هدایت لازم، حل مشکل دانشجو حتی المقدور به صورت غیرحضوری تا حصول نتیجه پیگیری و ارجاعات لازم انجام می گردد.

برنامه کاری دانشگاه نجف آباد در طرح فاصله گذاری اجتماعی

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برنامه حضور شیفت اداری و آموزشی این واحد نجف آباد برای پاسخگویی تلفنی و مراجعات ضروری و حضوری دانشجویان در هفته آینده را نیز اعلام نمود.

براین اساس، روزهای یکشنبه 24 و سه شنبه 26 فروردین ماه هیات رئیسه واحد، روسا و معاونین دانشکده ها و بخش های آموزش شامل اداره آموزش، اموربرنامه، پذیرش، نظام وظیفه و فارغ التحصیلان همچنین بخش های مرتبط با تسویه حساب دانشجویان در معاونت های دانشجویی و فرهنگی و پژوهشی و امور شهریه، صندوق رفاه و حسابداری با حداقل کارمند حضور دارند.

ساعات کار در روزهای حضور شیفتی کارکنان 8 صبح تا 13 است و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که برای انجام مراحل سرانجام نامه و رساله خود احتیاج به انجام آزمایش در آزمایشگاه دارند می تواند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و انجام هماهنگی های لازم با کارشناس شیفت آزمایشگاهها، در روزهای یکشنبه و سه شنبه در ساعت معین شده از امکانات آزمایشگاهها استفاده نمایند.

کارشناسان مسئول امور سرانجام نامه دانشکده ها فقط در روز سه شنبه حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1076

به "راه اندازی دفاتر مجازی آنلاین در دانشگاه آزاد نجف آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی دفاتر مجازی آنلاین در دانشگاه آزاد نجف آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید