فراوری محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان فاقد دسترسی به فضای مجازی

به گزارش گردشیا، خبرنگاران/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر لزوم پیش بینی لازم برای برگزاری کلاس های درس به صورت غیر حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: از اولویت های مهم ما فراوری محتوای آموزشی به صورت خود آموز، بویژه برای دانش آموزانی است که به فضای مجازی و اینترنت دسترسی ندارند.

فراوری محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان فاقد دسترسی به فضای مجازی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

فرهاد اسماعیلی سه شنبه 31 تیرماه در جلسه هم اندیشی کمیته فراوری محتوای آموزشی معاونت آموزش ابتدایی استان، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، فراوری محتوا به ویژه برای دانش آموزانی که دسترسی به فضای مجازی و اینترنت ندارند از اولویتهای آموزش و پرورش است.

او با تاکید بر لزوم پیش بینی لازم برای برگزاری کلاس های درس به صورت غیر حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا، اضافه نمود: این محتوا باید به گونه ای باشد که در صورت عدم تشکیل کلاس درس و عدم دسترسی دانش آموزان به معلمان خود، به صورت خود آموز و به سادگی محتوای کتاب را فرا گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: فراوری درسنامه برای دانش آموزان جامعه هدف، در راستای عدالت آموزشی است و کوشش برای دانش آموزان مناطق محروم جهادی مقدس است.

او با تاکید بر لزوم تهیه دستورالعمل جامع برای تهیه محتوای آموزشی توسط این کارگروه، مطرح نمود: ضروری است این دستورالعمل پس از تهیه به تمام مدارس سراسر استان ارسال گردد تا بر اساس آن همه همکاران علاقمند و توانمند بتوانند در فراوری محتوای آموزشی مشارکت داشته باشند.

اسماعیلی همچنین از اعضای کارگروه فراوری محتوای آموزشی آموزش و پرورش فارس خواست تا با توجه به این دستورالعمل برای سه ماهه اول سال تحصیلی جدید محتوای آموزشی مناسب فراوری تا سایر همکاران نیز با الگو برداری از آن بتوانند برای آکادمی خود محتوای مناسب آموزشی فراوری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1249

به "فراوری محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان فاقد دسترسی به فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان فاقد دسترسی به فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید