روزنامه واشنگتن پست: بایدن به پیمان اقلیمی پاریس ملحق گردد، بازنگری در تصمیم دولت ترامپ برای خروج از سازمان جهانی بهداشت

به گزارش گردشیا، یک روزنامه مشهور آمریکایی نوشت جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا میخواهد فرمان های اجرایی را برای بازنگری تعدادی از سیاست های دولت ترامپ صادر کند.

روزنامه واشنگتن پست: بایدن به پیمان اقلیمی پاریس ملحق گردد، بازنگری در تصمیم دولت ترامپ برای خروج از سازمان جهانی بهداشت

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، روزنامه واشنگتن پست نوشت: جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا میخواهد به محض رسیدن به قدرت فرمان های اجرایی را برای بازنگری تعدادی از سیاست های ترامپ صادر کند.

بر اساس این گزارش، واشنگتن پست چند ساعت پس از اعلام رسمی پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر از سوی بعضی شبکه های خبری آمریکایی، این گزارش را منتشر نموده است.

افراد نزدیک به بایدن به واشنگتن پست گفته اند که او میخواهد بار دیگر به پیمان اقلیمی پاریس ملحق گردد. آمریکا چهارشنبه گذشته رسما از این پیمان بین المللی خارج شده است. بایدن همچنین میخواهد تا در تصمیم دولت ترامپ برای خارج شدن از سازمان جهانی بهداشت بازنگری کند. آمریکا میخواهد جولای 2021 میلادی از این سازمان خارج گردد.

بایدن همچنین میخواهد ممنوعیت های اعمال شده برای ورود مهاجران خارجی به آمریکا را لغو کند.

بایدن در رقابت های انتخاباتی وعده داده است تا در نخستین روز رسیدن به قدرت، برای حل و فصل همه این مسائل اقدام کند.

روزنامه نیویورک تایمز نیز روز آدینه گزارش داد که بایدن میخواهد گزینه های مورد نظرش برای کابینه را در روز های نزدیک به عید شکرگزاری معرفی کند.

یک منبع مطلع نیز گفت: طرح و برنامه های مربوط به انتقال قدرت از سوی تد کافمن متحد دیرینه بایدن و رئیس سابق دفترش راهنمایی و مدیریت می گردد.

بایدن روز شنبه گفته است که طرح و برنامه اش برای مقابله با ویروس کرونا را دوشنبه اعلام خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1388

به "روزنامه واشنگتن پست: بایدن به پیمان اقلیمی پاریس ملحق گردد، بازنگری در تصمیم دولت ترامپ برای خروج از سازمان جهانی بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه واشنگتن پست: بایدن به پیمان اقلیمی پاریس ملحق گردد، بازنگری در تصمیم دولت ترامپ برای خروج از سازمان جهانی بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید