رهبران دنیا در کودکی؛ پوتین خیلی شیرین و بایدن همچنان پیر!

به گزارش گردشیا، رهبران دنیا در کودکی؛ پوتین خیلی شیرین و بایدن همچنان پیر!

رهبران دنیا در کودکی؛ پوتین خیلی شیرین و بایدن همچنان پیر!

از هوش مصنوعی برای فراوری تصاویری استفاده شده است که بعضی از جنجالی ترین رهبران دنیا را در دوران کودکی نشان می دهد و نتایج به طرز عجیبی شیرین است.

به گزارش خبرنگاران، در سال های اخیر، هوش مصنوعی به عنوان یکی از قوی ترین و شاید وحشتناک ترین انواع فناوری های جدیدی که تا به امروز دیده ایم، مطرح شده است. هوش مصنوعی این توانایی را دارد که به وسیله داده ها و بر اساس اطلاعاتی که داده می گردد، نتیجه بگیرد. اکنون یک نفر از این فناوری برای فراوری تصاویری از رهبران مختلف دنیا در دوران کودکی استفاده نموده است.

در این تصاویر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، بوریس جانسون نخست وزیر سابق بریتانیا و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا دیده می شوند.

نکته قابل توجه این است که تصویر فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی پیروز شد ولادیمیر پوتین رهبر جنگ افروز روسیه را نسبتاً شیرین و معصوم جلوه دهد.

کاربران شبکه های اجتماعی در خصوص تصاویری که هوش مصنوعی ارائه نموده بود، نظراتی ارائه کردند. یکی گفت که کیم جونگ اون تغییر نکرد. دیگری گفت: به نظرم واقعا خنده دار است که پاپ فرانسیس هنوز در لباس پاپ خود است. مرا به فکر کودکی می اندازد که کلیسای کاتولیک را اداره می نماید.

دیگری استدلال کرد: پوتین و اوباما بسیار شیرین هستند.

شخص دیگری نوشت: جو بایدن آنقدر پیر به نظر می رسد که حتی نسخه کودک او حدود 60 سال به نظر می رسد!

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2384

به "رهبران دنیا در کودکی؛ پوتین خیلی شیرین و بایدن همچنان پیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبران دنیا در کودکی؛ پوتین خیلی شیرین و بایدن همچنان پیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید