ربیعی: پیروزی مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست

به گزارش گردشیا، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از لحاظ ذهنی و فنی برای بازی با پرسپولیس آماده هستیم.

ربیعی: پیروزی مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: پرسپولیس 4 دوره قهرمان لیگ شده و الان هم شرایط خوبی دارد، اما ما هم برنامه های خودمان را دنبال خواهیم کرد. از لحاظ ذهنی و فنی برای بازی فردا آماده هستیم. بچه ها در یک هارمونی خوبی قرار دارند که بتوانیم در بازی فردا برنامه های مان را پیاده کنیم. گل محمدی و بازیکنانش برای من قابل احترام هستند و حق شان بود که در آسیا قهرمان شوند.

وی درباره اینکه در بازی فردا به دنبال چه نتیجه ای است، عنوان نمود: قطعاً هدف مان این است که بتوانیم در بازی روی مدار برنامه های مان قرار بگیریم. برای این بازی برنامه داریم تا امتیاز های کامل را بگیریم و فکر می کنم دست پر از زمین خارج شویم. کسب 3 امتیاز از این بازی را دور از دسترس نمی بینم. تیمی که فردا مقابل پرسپولیس بازی می نماید نه تنها یک تیم دست و پا بسته نیست، بلکه امیدوارم وظایفش را خوب انجام دهد و در این بازی پیروز باشد.

سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه معمولاً تیم حریف را خوب بررسی می نماید، گفت: مدیریت یک بازی چندین بخش دارد و یک بخش آن تحلیل تیم حریف است، اما من دنبال همواره دنبال این بوده ام که سبک و فلسفه خودم را در تیم جاری کنم. در 5 هفته اول لیگ هم ما بازی های بدی انجام ندادیم. مقابل تراکتور 6، 7 موقعیت خوب داشتیم، اما روی غافلگیری و یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. مس تازه به لیگ برتر آمده و بازیکنان جدید داشته است، بنابراین تا خودش را با برنامه ها وقف دهد زمان بر می برد.

ربیعی گفت: برای اینکه مس را به یک خانواده تبدیل کنم و احساس خوبی در تیم وجود داشته باشد، زحمات زیادی را با گروه مان کشیدیم، البته مس هنوز کار دارد و برنامه ریزی های مان ادامه دارد. تیم هایی که تازه به لیگ برترآمده اند در سال اول کار سختی دارند. سعی می کنیم صندلی مس را در لیگ حفظ کنیم و این مهمترین مسئله برای تیم هایی است که تازه به لیگ برتر آمده اند. تجربه نشان می دهد معمولاً این تیم ها در سال اول تا هفته آخر برای سقوط نکردن می جنگند، اما ما برای اینکه در طول فصل آرامش داشته باشیم، شبانه روزی باید کار کنیم. مطمئن هستم که مس از این میدان سربلند خارج خواهد شد.

سرمربی مس درباره اینکه برای بازی فردا چه غایبانی دارد، ادامه داد: یک لشگر مصدوم داریم (باخنده). در پروژه تیم سازی، من سعی کردم که بچه ها در محور تیم باشند تا بحث فردی. فردا، سالاری، قاضی، نورمحمدی و آقاجان پور را در اختیار نداریم. آشوری هم بازی قبلی مصدوم بود و هنوز وضعیتش برای بازی فردا معین نیست. تعداد زیادی بازیکن نداریم، اما گلایه ای هم نیست، چون در خیلی از بازی ها بازیکنان مان را نداشتیم. 10 بازیکن لیگ فزونی می توانستیم جذب کنیم، اما از این تعداد 5 بازیکن را فردا نداریم.

وی در ادامه گفت: یکی از دغدغه های سال جاری این است که تیم ما در چمن مصنوعی و طبیعی در رفت و آمد است و این موضوع خیلی تاثیرگذار است. مواردی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم با تیم های دیگر متفاوت است. ان شاءالله بتوانیم در نیم فصل دوم تلفات کمتری داشته باشیم. در حال مطالعه و انجام تمهیدات علمی و پزشکی هستم تا این مشکل را برطزف کنیم. ترسی از نداشتن بازیکنان در بازی فردا نداریم، چون تیم ما تیم است. بازیکنان جوان خوبی داریم و ان شاءالله فردا هم از آن ها استفاده می کنیم. مجموعه مس رفسنجان به معنی واقعی تیم را معنا می نماید.

ربیعی در انتها اشاره نمود: امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و طرفداران دو تیم از بازی لذت ببرند. امیدوارم با رعایت پروتکل های بهداشتی جامعه فوتبال دیگر غم نبیند. داغدار مهرداد میناوند و علی انصاریان هستیم و سعی می کنیم فردا هم یاد این عزیزان را در ابتدای بازی زنده نگه داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1602

به "ربیعی: پیروزی مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: پیروزی مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید