سیدجلال: نگاهم به فوتبال تغییر نموده است

به گزارش گردشیا، مربی تیم فوتبال پرسپولیس به حضور در کلاس های مربیگری B آسیا و اتمام این دوره واکنش نشان داد.

سیدجلال: نگاهم به فوتبال تغییر نموده است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کلاس های مربیگری B آسیا امروز در تهران به خاتمه رسید و قرار است اختتامیه این دوره روز دوشنبه برگزار گردد.

سیدجلال حسینی در تبادل نظر با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد حضور در کلاس های مربیگری B آسیا گفت: این کلاس ها در 2 دور و در 16 روز برگزار گردید. تدریس در این دوره زیر نظر استاد احمد سنجری و با یاری آقای صادقی برگزار گردید و باید بگویم واقعا کلاس های خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی درباره اهمیت این دوره از کلاس ها ادامه داد: خیلی وقت بود که یک معلم خوب مثل استاد سنجری بالای سر ما نبود. واقعا موارد زیادی را آموختیم و مثل یک معلم دلسوز اطلاعات زیادی از او به ما انتقال داده شد. در این دوره موارد زیادی از حاشیه تا متن فوتبال را از آقاس سنجری که خودش از فوتبالی های قدیمی و یک مربی بزرگ است یاد گرفتیم. امیدوارم حضور در این دوره بتواند در ادامه راه به من یاری زیادی کند.

سیدجلال اضافه نمود: این دوره از کلاس های مربیگری نگاه من به فوتبال را عوض کرد. البته از اخلاق و سعه صدر آقای سنجری هم نباید بی تفاوت گذشت که هر روز از ساعت 5 صبح مثل یک معلم خوب بالای سر ما بود. او تجربیات زیادی در فوتبال دارد و در این دوره سعی کرد مفاهیم زیادی را به ما منتقل کند. فکر می کنم این دوره باعث شد نگاهم به فوتبال عوض گردد و امیدوارم بتوانم در ادامه راه شرایط بهتری داشته باشم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2387

به "سیدجلال: نگاهم به فوتبال تغییر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال: نگاهم به فوتبال تغییر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید