محمدی: به بازی های کشورهای اسلامی و یک اردوی خارجی می رویم

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران، محمد محمدی در حاشیه تمرین امروز دوشنبه تیم فوتبال امید و بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از این تمرین گفت: اتفاق خوبی افتاد و آقایان صالحی امیری، سجادی، فخری و کامرانی فر به تمرین آمدند و باعث دلگرمی تیم امید شدند. یکسری اتفاقات خوب می افتد و یکسری حمایت ها آغاز شده است. کارهایش از هفته گذشته آغاز شده بود. فخری گفته بود از این هفته استارت حمایت ها می خورد. امیدوارم بزرگان ما در کمیته المپیک و فدراسیون بیشتر حمایت کنند چون پتانسیل صعود به المپیک پاریس را داریم.

محمدی: به بازی های کشورهای اسلامی و یک اردوی خارجی می رویم

وی افزود: دغدغه مهدوی کیا بازی های محبت آمیز است. باید بازی های زیادی انجام بدهیم. سن بازیکنان ما 21 سال است نه 23 سال. نظر مهدوی کیا این است آنها را آماده المپیک کنیم. فقط نیاز به بازی داریم. تمرین کردن به تنهایی جوابگو نیست. باید بازی های قوی با تیم های بزرگ انجام بدهیم مثل قطر و تیم هایی که در رده پایه سرمایه گذاری می کنند. این بچه ها آینده فوتبال مملکت هستند. امیدوارم این حمایت ها باعث دلگرمی بچه ها بشود.

سرپرست تیم فوتبال امید درباره درخواست برای حضور این تیم در بازی های کشورهای اسلامی گفت: این پیشنهاد پیمان فخری بود که با استقبال مهدوی کیا همراه شد. نامه اش را زدیم. در این بازی ها، تیم های بزرگسال می آیند. امیدوارم مصر و الجزایر با تیم های اصلی بیایند و بچه های ما در شرایط مسابقه قرار بگیرند و ترسشان بریزد.

محمدی در خصوص درخواست مهدوی کیا از بازیکنان برای اعلام مصدومیتشان برای جلوگیری از تکرار اتفاق سامان فلاح، شرح داد: این برای اردوی قبل بود که اتفاق برای سامان افتاد. مصدومیت جزوی از فوتبال است. اولین صحبتی که مهدوی کیا با بازیکنان می کند این است که می گوید هرکسی مصدوم یا خسته است خودش بگوید. دنبال این نیستیم که بازیکن آسیب ببیند و باشگاه لطمه بخورد. می خواهیم از حداکثر ظرفیت بازیکنان استفاده کنیم. بعضی از بازیکنان نمی خواهند بگویند مصدوم هستند و این کار را سخت می کند. مهدی در تمام جلسات تمرین این سئوال را می کند که چه بازیکنی مصدوم و خسته است. مهدوی کیا و کادرش همه فوتبالیست بوده اند. می دانیم آخر فصل است و بدن ها خسته است و بیش از اندازه فشار نمی آوریم. بازیکنان هم باید به کادر فنی و کادر پزشکی اطلاعات لازم را بدهند.

وی درباره اینکه با توجه به نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ برتر آیا تیم امید می تواند تمام بازیکنانش را از باشگاه ها در اختیار داشته باشد؟ گفت: داریم پیش بینی می کنیم قبل از اعزام به ازبکستان (مسابقات انتخابی المپیک) یک اردوی خارجی برویم. در حال هماهنگی هستیم. برنامه این است که اول خرداد جمع بشویم و تمام نفرات را داشته باشیم. فکر نمی کنم مسئله ای برای اعزام داشته باشیم. امیدوارم حداکثر 7 خرداد اعزام بشویم. 11 خرداد اولین بازی است.

محمدی که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را هم دارد، در پایان در خصوص شرایط این تیم گفت: الان بحث ملی است. درباره پرسپولیس بعداً مفصل صحبت می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2191

به "محمدی: به بازی های کشورهای اسلامی و یک اردوی خارجی می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: به بازی های کشورهای اسلامی و یک اردوی خارجی می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید