در حراجی خودروی سکو زیر قیمت خرید کنید

به گزارش گردشیا، فعال بازار خودرو هستید؟ ماهانه تعداد زیادی خودرو خرید و فروش می کنید، اما در هیچ نمایشگاهی مستقر نیستید؟ همیشه روی خبرنگاران در پی یک خودروی تر و تمیز با قیمت خیلی مناسب می شد؟! سکو می تواند به همه نیاز شما یک جا پاسخ بدهد؛ یعنی هم فرصتی برابر برای حضور در یک معامله را داشته باشید، هم یک خودروی زیر قیمت بازار خرید کنید.

در حراجی خودروی سکو زیر قیمت خرید کنید

سکو همکار تجاری خبرنگاران در زمینه فروش فوری خودروهای لوکس است و با برگزاری یک حراجی آنلاین در کمتر از یکساعت می تواند یک خودروی گرانقیمت را به فروش برساند.

فروشندگان خودرو در این حراجی، معمولا افرادی هستند که یا نیازمند پول نقد هستند یا مایل اند معامله ای بی دردسر و آسوده داشته باشند و چون فروش خودروهای گرانقیمت در بازار کار ساده ای نیست، برای همین سکو را برای فروش انتخاب کرده اند.

حالا در حراجی آنلاین سکو، فرصتی فراهم شده که شما فعال بازار خودرو نیز می توانید به عنوان خریدار این خودروها، وارد مزایده بشوید و اگر پیشنهاد قیمت شما برنده شد، صاحب یک خودروی کارشناسی شده، زیر قیمت و گارانتی شده بشوید.

قبلی 1 از 6 بعدی

چرا سکو پیشنهاد خوبی است؟

همان طور که احتمالا خودتان هم تجربه اش را داشته اید، فروش خودروهای لوکس و گرانقیمت کار سختی است، چون علاوه بر اینکه این خودروها مشتریان خاص و ویژه دارند، به دلیل قیمت زیاد، مشتری عادی برای آنها پیدا نمی شود. بر خلاف خودروهای رایج با کلاس قیمتی میانه که همیشه مشتریانی برای خریدشان وجود دارد و به راحتی معامله می شوند، خودروهای لوکس نیازمند خریدارانی هستند که ارزش واقعی آن را می دانند و حاضرند برایشان هزینه کند. البته سکو فقط مکانی برای فروش خودروهای لوکس نیست و خودروهای میانه بازار نیز در این حراجی حضور پیدا می کنند.

از همین رو، سکو می تواند انتخاب اول کسانی باشد که مایل اند در کمال آسایش و راحتی خودروی خود را بفروشند چون در کمتر از یکساعت می توانند یک خودرو را تبدیل به پول نقد کند.

چنین شرایطی می تواند یک فرصت بسیار مغتنم برای خریداران و به ویژه فعالان بازار خودرو باشد. افرادی که همیشه مشتری دست به نقدی دارند که به آنها سفارش خرید داده یا خودشان در پی خرید به صرفه و مناسب و فروش به قیمت نرمال بازار هستند. همه دلالان حرفه ای این نکته را به خوبی می دانند که یک معامله پرسود و مجذوب کننده، از یک خرید خوب و زیر قیمت شروع می شود. پس حرفه ای ها هرگز چنین فرصتی را از دست نمی دهند.

قبلی 1 از 5 بعدی

سکو چه خدماتی می دهد؟

در سکو، خودروهای لوکس تنها ظرف یک ساعت پس از شروع حراجی به فروش می رسد. فروشنده پس از ثبت درخواست در سایت سکو و دریافت وقت، به دفتر فروش سکو واقع در سعادت آباد تهران مراجعه می کند.

پس از ورود به دفتر فروش سکو، کارشناسان زبده و ماهر سکو، سیر تا پیاز ماشین را کارشناسی می کنند و یک گزارش کامل و دقیق از شرایط بدنه و فنی خودرو تهیه می کنند. این گزارش به همراه عکس از زوایای مختلف و با دقت در جزئیات در اختیار خریداران که از قبل ساعت برگزاری حراجی با آنها هماهنگ شده، قرار می گیرد و عملا فرآیند پیشنهاد قیمت از طریق خریداران و براساس پایه قیمتی که سکو اعلام کرده است، شروع می شود.

همه این فرآیند در کمتر از یکساعت انجام می شود و خریداری که بیشترین قیمت را پیشنهاد داده است، برنده مزایده می شود، به همین راحتی.

از این جا به بعد، ثمن خودروی معامله شده براساس قیمتی که در مزایده برنده شده است از طریق سکو، فورا و به صورت نقدی به فروشنده پرداخت می شود. کارهای حقوقی هم همزمان با پرداخت وجه خاتمه می پذیرد و مالک خودرو، همه اسناد قانونی را برای معامله در اختیار سکو قرار می دهد.

در خاتمه، برنده مزایده و سکو معامله نهایی را برگزار خواهند کرد.

به یاد داشته باشید که کارشناسی سکو، گارانتی دارد و در صورت هرگونه مغایرت بین بازدید حضوری و گزارش کارشناسی، امکان انصراف از معامله وجود دارد تا از هر نظر خیال شما راحت باشد. ضمانت کارشناسی خودروی سکو به این صورت است که سکو گزارش کارشناسی خود را با ضمانت (تا سقف چهل میلیون تومان) به خریدار ارائه می کند.

چطور با سکو تماس بگیرید؟

می توانید سری به وب سایت سکو به آدرس saku.ir بزنید تا کمی بیشتر با سکو آشنا شوید. حالا اگر تصمیم گرفتید به دعوت سکو پاسخ مثبت بدهید و از این فرصت استفاده کنید، فرم زیر را پر کنید تا در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیریم.

نام و نام خانوادگی

شماره موبایل

شهر

شماره تماس معرف (اختیاری)

Δ

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2231

به "در حراجی خودروی سکو زیر قیمت خرید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حراجی خودروی سکو زیر قیمت خرید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید