صبر سرخ پوشان و ناز کاسیانو به کجا می انجامد؟

به گزارش گردشیا، در حالی که مهاجم برزیلی شرایط عجیبی برای حضور در ایران مطرح کرده، پرسپولیس همچنان اصرار به جذب او دارد.

صبر سرخ پوشان و ناز کاسیانو به کجا می انجامد؟

بیش از یک ماه است که باشگاه پرسپولیس در پی جذب یک مهاجم برزیلی شاغل در باشگاه ویزلای پرتغال است، ولی با گذشت این مدت، سرخ ها هنوز پیروز به انعقاد قرارداد با او نشده اند. مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که در پی مذاکره مستقیم با کاسیانو هستند و دست دلال ها را از این انتقال کوتاه کرده اند و به همین خاطر دلیل، فرایند مذاکرات طولانی شده، اما هر روز خبر جدیدی درباره این انتقال در رسانه ها منتشر می شود.

کاسیانو در آخرین درخواست های عجیب خود، ار پرسپولیس خواسته که برایش در منطقه زعفرانیه تهران خانه تهیه شود و 100 هزار دلار از دستمزش هم به عنوان پیش پرداخت، به ایجنتی در تهران داده شود. او همچنین خواسته پرسپولیس برای همراهش هم ویزا بگیرد تا با او در خانه اش زندگی کند.

باشگاه پرسپولیس در حالی بیش از یک ماه زمان خود را برای جذب کاسیانو تلف کرده که با هزینه انتقال و دستمزد این بازیکن، قطعا گزینه های بیشتری روبروی خود می دید، اما اصرار های بدون توجیه گل محمدی برای جذب این بازیکن برزیلی که آمار قابل قبولی هم ندارد باعث شده سرخ ها به مذاکرات ادامه بدهند.

کاسیانو در فصل منتهی به 2022، در 25 دیدار تیمش در لیگ برتر پرتغال به میدان رفته که در مجموع 20 بازی را به عنوان بازیکن فیکس بازی کرده است. البته در مجموع این بازی ها، 12 بار تعویض شده و 5 بار هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.

این بازیکن 32 ساله در فصل گذشته 1596 دقیقه برای ویزلا در لیگ برتر پرتغال بازی کرده و در مجموع توانسته 7 بار گلزنی کند. او در فصل گذشته آمار 90 دقیقه بازی در جام حذفی پرتغال را هم در کارنامه دارد و در این جام هم یک گل به ثمر رسانده است. این یعنی پای این مهاجم در فصل گذشته در هر 289 دقیقه فقط یک بار به گلزنی باز شده است.

کاسیانوی برزیلی در فصل 2020 - 2021 هم همراه با ویزلا در لیگ یک پرتغال بازی کرد. او در آن فصل 2388 دقیقه در لیگ و 172 دقیقه در جام حذفی به میدان رفت و در مجموع 17 بار گلزنی کرد که با این حساب، آمار گلزنی اش در مجموع دو فصل اخیر، به هر 150 دقیقه یک گل می رسد.

در یک ماه اخیر که پرسپولیس خود را برای لیگ بیست ودوم آماده می کند، اگر اصراری برای جذب کاسیانو نداشت، با توجه به اینکه در فصل نقل وانتقالات قرار داریم، قطعا می توانست در پی مهاجمان ارزان تر و صد البته با آمار گل زنی بهتر برود، اما اصرار زیاد پرسپولیسی ها کار را به جایی رسانده که در فاصله یک ماه تا شروع لیگ، تکلیف خط حمله پرسپولیس مشخص نباشد. شاید هم از نظر آن ها کاسیانو بازیکنی در حد و میزان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است که می ارزد برایش این قدر صبر کنند و نازش را بخرند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2229

به "صبر سرخ پوشان و ناز کاسیانو به کجا می انجامد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبر سرخ پوشان و ناز کاسیانو به کجا می انجامد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید