حجم قابل توجهی واکسن کرونا از چین وارد کشور می گردد

به گزارش گردشیا، در پی رایزنی های وزرای خارجه ایران و چین، علاوه بر یک میلیون دُز واکسن کرونا چینی که هفته گذشته از چین وارد شد، بزودی حجم قابل توجهی واکسن از چین وارد کشور می گردد.

حجم قابل توجهی واکسن کرونا از چین وارد کشور می گردد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، حجم قابل توجهی واکسن کرونا از چین قرار است به زودی وارد کشور گردد.

گفتنی است ارسال واکسن چینی به ایران پس از سفر اخیر وانگ یی وزیر خارجه چین و توافقات اولیه در دیدار وزرای خارجه دو کشور و اقدامات وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین اجرا شده است.

در هفته گذشته نیز به همین دلیل یک میلیون دُز واکسن کرونا چینی وارد کشور شد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه 16 فروردین ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران در این باره گفته بود: در سفر آقای وانگ یی وزیر خارجه چین در دیدار بیش از نیم ساعت در مورد واکسن کرونا و همکاری مشترک در حوزه واکسن مصاحبه شد.

گفتنی است تا به امروز 720 هزار دُز واکسن اسپوتنیک وی از روسیه طی هفت محموله وارد کشور شد. کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو نیز اخیرا در اظهاراتی با بیان اینکه قرارداد دوم خرید واکسن اسپوتنیک وی از روسیه از 10 خرداد وارد مرحله اجرایی می گردد، گفت: بر اساس این قرارداد 60 میلیون دُز واکسن از خرداد تا آذر به ایران ارسال خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1789

به "حجم قابل توجهی واکسن کرونا از چین وارد کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجم قابل توجهی واکسن کرونا از چین وارد کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید