جو سالن سنگین بود، فدراسیون از تیم امید حمایت کند

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران، فریبا صادقی پس از شکست شاگردانش برابر پیکان تهران در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی را امروز شاهد بودیم. با توجه به جو سالن، تماشاگران، مدیران و مسئولان فدراسیون و هیئت والیبال تهران فضای مسابقه بسیار سنگین بود.

جو سالن سنگین بود، فدراسیون از تیم امید حمایت کند

وی اضافه کرد: جدول مسابقات طوری بود که بازی دور رفت ما با پیکان در اصفهان برگزار گردید و این در حالی بود که قرعه کشی برای انتخاب میزبان دور رفت و برگشت بر اساس قرعه کشی نبود. به همین دلیل برای دور برگشت از فدراسیون خواستیم که طبق بازی دور رفت دیدار ما در هفته دوم برگزار گردد.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اضافه کرد: در گیم دوم و چهارم از داوری خیلی اذیت شدیم. در گیم پنجم نیز پیکان سرویس های خوبی را داشت.

صادقی در پاسخ به این سوال که وضعیت لیگ والیبال بانوان چرا به این شکل است و هر سال تیم ها در میانه راه از لیگ جدا می شوند، گفت: شرایط اقتصادی کشور برای همه ما معین است. وقتی شرکت ها نمی توانند حقوق کارمندان خود را پرداخت نمایند در تیم داری نیز دچار مشکل می شوند. به نظرم فدراسیون باید تمهیداتی بیندیشد تا باشگاه های ریشه داری مثل سایپا، ارومیه، تبریز، پرسپولیس الزام به تیمداری در بخش بانوان داشته باشند.

وی گفت: تیم کاسپین متشکل از بازیکنان تیم ملی امید است. از فدراسیون می خواهم که این تیم را حمایت کند تا بتواند در لیگ حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 186

به "جو سالن سنگین بود، فدراسیون از تیم امید حمایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو سالن سنگین بود، فدراسیون از تیم امید حمایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید