حمایت مجموعه گراد از باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در ملاقات های به جامانده این فصل لیگ برتر و جام حذفی

به گزارش گردشیا، مجموعه گراد از باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در ملاقات های به جامانده این فصل لیگ برتر و جام حذفی این تیم در مقابل تیم های پرسپولیس و بقیه تیم ها حمایت مادی و معنوی می نماید.

حمایت مجموعه گراد از باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در ملاقات های به جامانده این فصل لیگ برتر و جام حذفی

این مجموعه که یکی از برندهای معتبر صنعت پوشاک کشور به شمار می آید، در ادامه فعالیت های فرهنگی خود، حمایت از ورزش به ویژه ورزش قهرمانی را در دستور کار خود دارد و حمایت مالی و معنوی از باشگاه سپاهان اصفهان را نیز در همین زمینه صورت می دهد. بعلاوه گراد، انجام این اقدام را به عنوان جزئی از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود دنبال می نماید.

تیم سپاهان اصفهان در روز 3 اسفندماه امسال در قالب ملاقات جام حذفی کشور میزبان تیم فوتبال پرسپولیس است. در حال حاضر تیم سپاهان در در لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفته است. برند گراد هم اکنون زیر مجموعه گروه راهبرد آینده دانا است.

این مجموعه در حال حاضر یکی از بزرگ ترین برندهای فراوری کننده پوشاک کلاسیک آقایان، بانوان و بچه ها در ایران است که محصولات خود را در 23 فروشگاه در تهران و شهرستان ها عرضه می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 10 اسفند 1401 بروزرسانی: 10 اسفند 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2341

به "حمایت مجموعه گراد از باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در ملاقات های به جامانده این فصل لیگ برتر و جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مجموعه گراد از باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در ملاقات های به جامانده این فصل لیگ برتر و جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید