آدینه پرتخفیف سال جاری، با اسنپ پی اقساطی است!

به گزارش گردشیا، هرساله در آخرین آدینه ماه نوامبر، اتفاقی شگفت انگیز برای بازار در سراسر دنیا رخ می دهد. کسب وکارها آدینه ای پرتخفیف را رقم می زنند که این آدینه نقش چشمگیری بر سودآوری و فروش کسب وکارها دارد. مشتریان هم فرصت را غنیمت می شمارند و آنچه به دنبالش هستند را مقرون به صرفه تر می خرند.

آدینه پرتخفیف سال جاری، با اسنپ پی اقساطی است!

آدینه پرتخفیف سال جاری با اسنپ پی کامل می گردد. زمانی که علاقه مندان می توانند در این آدینه پرتخفیف، علاوه بر بهره مندی از تخفیف، کالای مدنظرشان را قسطی تهیه نمایند. خریدی اقساطی که نه احتیاجی به پرداخت سود دارد و نه احتیاجی به چک، سفته و ضامن. اینگونه است که شیرینی خرید بیشتر می گردد.

آدینه پرتخفیف در ایران چگونه برگزار می گردد؟

شاید 20 سال پیش چنین روزی در ایران وجود نداشت. با فراگیر شدن کسب وکارهای آنلاین در ایران، فروشگاه های کشورمان نیز همسو با چنین رخداد جهانی، پذیرای آدینه پرتخفیف شدند.

این آدینه در جهان با نام Black Friday شناخته می گردد. معمولاً اینگونه است که از هر کالا تعداد معین و محدودی با تخفیف های ویژه ارائه می گردد. آدینه پرتخفیف سال جاری در ایران 3 آذر برگزار می گردد. پیش بینی می گردد که به مدت یک هفته این دوره ادامه داشته باشد. اسنپ پی نیز از این قاعده مستثنا نیست و با تخفیف های ویژه ای، 3 آذر سال جاری را خاص تر نموده است.

آدینه پرتخفیف با اسنپ پی؛ خرید اقساطی بدون سود، چک و سفته

سرویس اعتباری اسنپ یا اسنپ پی، به عنوان اولین ارائه دهنده سرویس BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) در ایران، با آغاز فعالیتش از سال 99، تسهیل گر خرید اعتباری کالا در کشورمان بوده است. در واقع اسنپ پی تمامی موانع خرید قسطی از جمله احتیاج به ضامن، احتیاج به سفته، احتیاج به چک و پرداخت سود را حذف نموده است.

اسنپ پی، بیش از 400 فروشگاه طرف قرارداد در 11 دسته بندی کالایی دارد تا بتوانید انواع کالاها مثل لوازم دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، پوشاک و… را ساده تر از همواره و به صورت قسطی و بدون سود، خریداری کنید.

چرا آدینه پرتخفیف سال جاری با اسنپ پی مجذوب کننده تر است؟

تخفیف همواره برای مشتریان مجذوب کننده است. البته نباید فراموش کنیم که در شرایط تورم، مدیریت دارایی و نقدینگی مهم تر از همواره می گردد. اجازه دهید قیمت بعضی کالاها را مرور کنیم:

  • قیمت گوشی های هوشمند و میان رده حدود 15 میلیون تومان است.
  • قیمت کنسول بازی PS5 از حدود 25 میلیون تومان آغاز می گردد.
  • قیمت عطر و ادکلن های خارجی از حدود 4 میلیون تومان آغاز می گردد.
  • قیمت تلویزیون هوشمند 55 اینچی و ایرانی از حدود 15 میلیون تومان آغاز می گردد.
  • قیمت یک هودی با برند مشهور حدود 3 میلیون تومان است.
  • قیمت کفش ورزشی برند و غیرایرانی بعید است کمتر از 4 میلیون تومان باشد.

همه این آمارها برای نیم سال دوم 1402 است. حال فرض کنید که آدینه پرتخفیف هم برگزار گردد و تمامی اقلام یادشده تخفیف هم بخورند. پرداخت سه میلیون تومان بابت کفش شاید سخت نباشد؛ اما مدیریت نقدینگی و دارایی موضوعی حائز اهمیت است. آمارها نشان می دهد که بیش از 50٪ کاربران بخاطر مسئله قیمت، خرید خود را ناتمام رها می نمایند. البته این موضوع به مفهوم پول نداشتن نیست. خیلی اوقات خریداران پول کافی دارند اما نگران نقدینگی پس از خریدشان هستند. پس راه چاره چیست؟ خرید قسطی با اسنپ پی در این شرایط حامی مدیریت نقدینگی مشتری است.

خرید قسطی، به شکل سنتی، در کشور ما با موانعی همراه است. خریداران در پی خرید قسطی بدون ضامن هستند و از خرید قسطی با پرداخت سود بالا فراری هستند. بسیاری از فروشگاه ها نیز با فروش اقساطی و مجبور کردن مشتری به داشتن دسته چک، خریدار را از خرید منصرف می نمایند.

اینجاست که پرداخت با اسنپ پی گزینه ای مناسب است. اسنپ ءی به خریداران یاری می نماید به راحتی خریدشان را انجام دهند و قیمت کالا بر نقدینگی مصرف نمایندگان تاثیر نگذارد. این مدل پرداخت در جهان در حال فراگیر شدن است. چنین راه چارهی در کشورهایی با اقتصاد باثبات مثل سوئد و آلمان بسیار فراگیر است و شهروندان برای مدیریت بهتر مخارج زندگی از آن بی بهره نمانده اند. در ایران نیز اسنپ پی خدمت BNPL ارائه می نماید تا کاربران ساده تر و مدیریت شده تر خریدهای خود را انجام دهند.

قصه چهار قسطه با اسنپ پی

سرویس اعتباری اسنپ در سال هایی که گذشت، با خدمات و تسهیلات متنوع، سبک زندگی ایرانی ها را تغییر داد. یکی از تغییراتی که با اسنپ پی حاصل شد، تحولی در خرید قسطی بود. خرید قسطی با اسنپ پی سریع، ساده و بی درسر است. اسنپ پی خرید قسطی را به قصه ای تشبیه می نماید که با چهار قسط به انتها می رسد.

آغاز کار با اسنپ پی راحت است. فقط کافی است که وارد سوپر اپلیکیشن اسنپ شوید و سرویس اعتباری را انتخاب کنید.

با اسنپ پی خرید قسطی احتیاجی به ضامن ندارد. اگر هم چک و سفته ندارید، نگران نباشید چون خرید قسطی با اسنپ پی به چک و سفته هم احتیاجی ندارد. با اسنپ پی سودی هم در کار نیست؛ به قیمت خرید نقدی، در چهار قسط کالای مدنظرتان را قسطی می خرید.

حقایقی از کمپین های آدینه پرتخفیف در سال های گذشته

قبل از اینکه بخواهید درباره منتظر ماندن برای آدینه پرتخفیف فکر کنید، بد نیست آماری از سال های گذشته به شما بدهیم. بر اساس آمارهای منتشرشده، در حوزه های زیر بیشترین کمپین های تبلیغاتی اجرا شدند:

  • آرایشی، بهداشتی و سلامت
  • مد و پوشاک
  • کالای دیجیتال

چنین اطلاعاتی نشان می دهد آدینه پرتخفیف برای شمایی که قصد خرید کالا با تخفیف را دارید، آدینه مجذوب کنندهی است. این آدینه را با خرید قسطی با اسنپ پی مجذوب کننده تر کنید.

بعلاوه جالب است بدانید که حوزه های لوازم دیجیتالی مانند کنسول های بازی (برای مثال PS5)، گوشی، لپ تاپ، لوازم خانگی ، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی بیشترین سهم خرید قسطی در اسنپ پی را دارند.

سرآغاز قصه خرید قسطی شما با ورود به بخش سرویس اعتباری در سوپر اپلیکیشن اسنپ است. آدینه پرتخفیف سال جاری با خرید اقساطی از فروشگاه های همکار اسنپ پی، در ذهنتان ماندگارتر خواهد شد. برای تماشا تخفیف های اسنپ پی و استفاده از آن ها اینجا کلیک کنید.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 1 آذر 1402 بروزرسانی: 1 آذر 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2425

به "آدینه پرتخفیف سال جاری، با اسنپ پی اقساطی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه پرتخفیف سال جاری، با اسنپ پی اقساطی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید