آموزش ریاضی با قصه

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)؛ این مجموعه 9 جلدی بچه ها را تشویق می کند تا در قالب شعر و داستان مفاهیم ریاضی را بیاموزند. اگرچه تمرکز مجموعه همه بچه ها باهوشند! بر پرورش و تثبیت مفاهیم ریاضی است؛ اما در خلال آن با مفاهیم زبان آموزی و هنری نیز آشنا می شوند. تمرینات و فعالیت ها برای پرورش انواع مختلف هوش و استعداد است و برای درک بهتر و کمک به بچه ها بازی هایی نیز طراحی شده است.

آموزش ریاضی با قصه

آموزش ریاضی با قصه موطلایی

در کتاب آموزش ریاضی با قصه موطلایی، کودک مباحثی همچون شمارش، جمع اعداد، حفظ اعداد، جدول ارزش مکانی، الگوی اعداد، اندازه گیری اجسام، مقایسه قد و اندازه، حس های پنج گانه، شمارش اعداد تا 6، استفاده از کلمات برای بیان اندازه، ساختن اشکال هندسی، مقایسه کردن، استفاده از صفات، حل مسئله، وصل کردن گروه ها بر مبنای اندازه، نام گذاری و تشخیص اشکال هندسی، مقایسه محیط، بازی در نمایش و چیدن اشکال هندسی را می آموزد.

آموزش ریاضی با قصه هامپی دامپی

در کتاب آموزش ریاضی با قصه هامپی دامپی، کودک می آموزد که چگونه شمارش را انجام دهد و درعین حال با شکل های هندسی، مقایسه کردن، قسمت های موازی، طبقه بندی کردن، احساس های مختلف، بیان احساس با نقاشی، خلق داستان و رتبه بندی کردن آشنا می شود.

آموزش ریاضی با قصه لاک پشت و خرگوش

در کتاب آموزش ریاضی با قصه لاک پشت و خرگوش، کودک مباحثی مانند شمارش، جمع بستن، زنجیره اعداد، ایجاد الگو، خلق داستان، تفریق کردن و رنگ ها را آموزش می گیرد.

آموزش ریاضی با قصه جک و لوبیای سحرآمیز

در کتاب آموزش ریاضی با قصه جک و لوبیای سحرآمیز، کودک می آموزد که چگونه شمارش، جمع اعداد، حفظ اعداد، جدول ارزش مکانی، الگوی اعداد، اندازه گیری اجسام، مقایسه قد و اندازه و حس های پنج گانه را انجام دهد.

آموزش ریاضی با قصه ببعی نازبیشه

در کتاب آموزش ریاضی با قصه ببعی نازبیشه، کودک مباحثی درباره یکی و چندتایی، وصل کردن، شمارش، جمع بستن، قسمت کردن، طبقه بندی کردن، استفاده از خلاقیت برای خلق یک شعر تازه، آشنایی با حیوانات، خواندن و درک مطلب ساده می آموزد.

آموزش ریاضی با قصه یک دو، ببند بند کفشاتو

در کتاب آموزش ریاضی با قصه یک دو، ببند بند کفشاتو مفاهیمی مانند شمارش، جمع بستن، وصل کردن، مقایسه کردن، طبقه بندی کردن، اضافه کردن یک عدد، نوشتن اعداد به حروف و رقم، نوشتن و نقاشی کشیدن های خلاقانه آموزش داده شده است.

آموزش ریاضی با قصه کلاغ تشنه

در کتاب آموزش ریاضی با قصه کلاغ تشنه، کودک می آموزد که شمارش، شمارش دوتا دوتا، جمع بستن، مفهوم حجم، مفهوم تغییرات و مفهوم نیرو را انجام دهد.

آموزش ریاضی با قصه دو پرنده کوچک

در کتاب آموزش ریاضی با قصه دو پرنده کوچک نیز مباحثی پیرامون شمارش، جمع بستن، تفریق کردن، زنجیره اعداد، ساختن الگو، خلق داستان و رنگ ها مطرح شده است.

آموزش ریاضی با قصه چوپان دروغگو

در کتاب آموزش ریاضی با قصه چوپان دروغگو، کودک مباحثی درباره شمارش، شمارش با جاانداختن چند عدد، تقسیم، رنگ ها، روزهای هفته، طبقه بندی، حل کردن مسایل ریاضی و بازی کردن در نمایش می آموزد.

این کتاب ها به همراه کارت های بازی که در آخر کتاب قرار دارند، سعی دارند تا ریاضی را با قصه و بازی به بچه ها آموزش دهند. این مجموعه برای بچه ها پیش دبستانی و اول دبستان مناسب است. ضمن آنکه یادداشت هایی برای والدین و مربیان نیز در برخی از صفحات کتاب آمده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2361

به "آموزش ریاضی با قصه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ریاضی با قصه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید