کوشش خودروساز آلمانی برای تسخیر بازار خودروهای الکتریک ، کارخانه نو فولکس واگن در آمریکای شمالی افتتاح می گردد (تور آلمان)

به گزارش گردشیا، فولکس واگن یک کارخانه الکتریکی تازه در آمریکای شمالی احداث خواهد نمود. این کارخانه با هدف فراوری و ارائه خودرو الکتریکی تا سال 2022 طراحی می گردد.

کوشش خودروساز آلمانی برای تسخیر بازار خودروهای الکتریک ، کارخانه نو فولکس واگن در آمریکای شمالی افتتاح می گردد (تور آلمان)

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، کوشش های فولکس واگن برای افزایش فروش وسایل الکتریکی وارد فاز نوی شده و شامل باز کردن یک کارخانه نو در آمریکای شمالی می گردد.

این کارخانه به طور اختصاصی برای فراوری مدل EVs فعال خواهد شد. اگر چه محل کارخانه هنوز تعیین نشده اما فولکس واگن این تاسیسات را تا سال 2022 باز خواهد نمود.

توماس اولبریچ، عضو هیئت مدیره فولکس واگن در بخش خودروهای الکترونیک، به خبرنگاران آلمانی گفت: تا به حال هیچ تصمیم گیری دقیقی انجام نداده ایم اما مطمئنیم افتتاح این کارخانه نو به نفع همه ما خواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2303

به "کوشش خودروساز آلمانی برای تسخیر بازار خودروهای الکتریک ، کارخانه نو فولکس واگن در آمریکای شمالی افتتاح می گردد (تور آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش خودروساز آلمانی برای تسخیر بازار خودروهای الکتریک ، کارخانه نو فولکس واگن در آمریکای شمالی افتتاح می گردد (تور آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید