(تصاویر) جشنواره موسیقی پرشور در ووهان چین

به گزارش گردشیا، هزاران نفر در ووهان چین در اولین روز جشنواره موسیقی Wuhan Strawberry(توت فرنگی ووهان) در روز شنبه شرکت کردند.

(تصاویر) جشنواره موسیقی پرشور در ووهان چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، این جشنواره پس از اینکه در سال گذشته به دلیل محدودیت های کرونا فقط مجبور به برگزاری به صورت آنلاین شد، حالا در حال بازگشت به ووهان است و درِ خود را به روی علاقمندان گشوده است.

نماینده برگزارکنندگان این رویداد به رویترز گفت که امسال تعداد شرکت کنندگان در امسال محدود شده است. حدود 11000 نفر در روز شنبه در این رویداد موسیقایی حضور یافتند. در مقابل هر استیج و صحنه موانعی قرار داده شده بود و پرسنل امنیتی تعداد حاضرین در آن مناطق را محدود نموده بودند. برخی از تماشاگران ماسک زده بودند، اما بسیاری از آن ها بدون ماسک بودند.

مردم در ووهان، جایی که کووید 19 برای اولین بار در آنجا ظهور کرد، بیش از دو ماه با محدودیت های شدید در اولین دوره قرنطینه ناشی از ویروس کرونا در دنیا زندگی کردند. طبق داده های رسمی، از آن موقع تا به امروز این شهر تقریباً کاملاً بدون ویروس بوده است. این و فرایند کلی در ماه های اخیر در این کشور، که تنها چند مورد پراکنده را گزارش نموده، ترس در خصوص ویروس در چین را بسیار کاهش داده است.

تعداد کل موارد تایید شده ابتلا به کووید19 در سرزمین اصلی چین در حال حاضر 90،686 است، در حالی که تعداد فوتی ها بدون تغییر 4،636 نفر است که بسیاری از آن ها ساکن ووهان بودند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1737

به "(تصاویر) جشنواره موسیقی پرشور در ووهان چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) جشنواره موسیقی پرشور در ووهان چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید