تبیین مسائل روانشناسی و عقاید بچه ها؛ اولویت کاری گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی یزد

به گزارش گردشیا، مسئول گروه جهادی شهید مریم فرحانیان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در نظر داریم در اردوهای بعدی به تبیین مسائل روانشناسی و عقاید سیاسی و اعتقادی بچه ها بپردازیم تا بتوانیم بنیه و ظرفیت های درونی آن ها را شکوفا کنیم.

تبیین مسائل روانشناسی و عقاید بچه ها؛ اولویت کاری گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی یزد

فاطمه سادات حیدری، مسئول گروه جهادی شهید مریم فرحانیان دانشگاه علوم پزشکی یزد در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد ایده آل ها و اهداف گروه های جهادی برای سال آینده گفت: ما بیشتر به سمت تخصصی تر شدن گروه پیش می رویم.آنچه برای ما اهمیت دارد، محرومیت زدایی و آموزش و فرهنگ سازی صحیح برای مقابله با معضلاتی است که در جامعه می بینیم.

حیدری گفت: در نظر داریم اردویی آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و انگیزشی در روستای شهرمیان استان فارس داشته باشیم. یکی از برنامه های پیش روی ما این است که به تبیین مسائل روانشناسی برای بچه ها طی این سفر بپردازیم. همچنین روی عقاید سیاسی و اعتقادی بچه ها کار می کنیم تا بتوانیم بنیه و ظرفیت های درونی آن ها را شکوفا کنیم. برنامه جهادی ما مخصوص گروه سنی 7 تا 18 سال است.

مسئول گروه جهادی شهید مریم فرحانیان در مورد کاستی ها و موانعی که سد راه فعالیت های گروه های جهادی قرار گرفته است، گفت: ما احتیاج به تعامل بیشتر با مسئولین داریم. باید طوری باشد که مسئولین در جریان کار گروه ها باشند و موازی کاری رخ ندهد. کار ما را جدی بگیرند و عملکرد ما بی فایده نباشد.

وی گفت: در نظر داریم به سمت تخصصی شدن گام برداریم. همچنین با دانشجویان فرهنگیان و مهندسی هم افزایی داشته باشیم و بتوانیم کار ها را بهتر جلو ببریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1054

به "تبیین مسائل روانشناسی و عقاید بچه ها؛ اولویت کاری گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبیین مسائل روانشناسی و عقاید بچه ها؛ اولویت کاری گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید