بهترین هتل های کانادا

به گزارش گردشیا، در این مطلب همراه با خبرنگاران درمورد چندی از بهترین هتل های کانادا بخوانید.

بهترین هتل های کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

1. هتل ویکانینیش، توفینو، بریتیش کلمبیا، کانادا

(The Wickaninnish Inn. Tofino, British Columbia, Canada)

قبل از هرچیز باید بگوییم این هتل در توفینو پایتخت گشت و گذار کانادا قرار گرفته است. هتل ویک در میان درختان سرخ سدر و صنوبر ساحل چسترمن (Chesterman) و در کنار پارک ملی اقیانوس آرام واقع شده است.

زیبایی های دنیای بیرون از پنجره های پانورامیک و با تماشای چشم اندازهای میلیارد دلاری دو چندان می شوند.

هتل ویکانینیش با آن جایگاه ساحلی و منحصر به فرد از امکاناتی نظیر: مرکز تناسب اندام، پارکینگ، سرویس اتاق، حمام بخار، وای فای، ساحل، خشکشویی، رستوران، آبگرم و… برخوردار است. هزینه اقامت در این هتل رویایی از شبی 411 یورو شروع می گردد.

2. هتل فوگو آیلند، نیوفندلاند و لابرادور، کانادا

(Fogo Island Inn Newfoundland and Labrador, Canada)

طراحی چشمگیر هتل فوگو آیلند از سنت های محلی ناحیه آتلانتیک کانادا (Atlantic Canada) الهام گرفته است. هر 29 اتاق این هتل منظره اقیانوس را پیش روی چشمانتان قرار می دهد. هتل فوگو آیلند روی ساحلی سنگی از جزیره ای کوچک در نیوفنلاند اسقرار یافته است؛

آن هم در حالیکه تکه یخ های شناور اقیانوس اطلس شمالی اطراف آن را احاطه نموده اند. نفس گیر است.

کارکنان هتل از افراد بومی هستند که با صمیمیت و مهربانی خدمتگذاری می نمایند و از دانش کافی نیز برخوردار هستند. در این هتل کتابخانه، گالری هنری، سینما، سونا و … وجود دارد. فعالیت های زیادی در محوطه اطراف هتل برای انجام دادن در دسترس هستند. مثلا می توانید شب ها قدم بزنید و ستاره های واقعی را تماشا کنید، از قایق سازان محلی دیدن کنید و در دریا ماهی بگیرید.

این هتل به رستوران و وای فای هم مجهز است. از کف تا سقف هر اتاق منظره اقیانوس را دارد؛ اجاق سنتی و کفپوش چوبی (مجهز به سیستم گرمایش از کف)، رختخواب های دست دوز، جایگاه های راحتی و … حس خوشایندی به شما خواهند بخشید.

هزینه اقامت در این هتل کم نظیر از شبی 944 یورو شروع می گردد.

3. هتل رزوود، جورجیا، ونکوور، کانادا

(Rosewood Hotel Georgia Vancouver, Canada)

دکوراسیون هنری و لوکس آمیخته با تاریخی پر زرق و برق و بهترین سفره های کانادایی و با کیفیت ترین نوشیدنی ها در هتل رزوود یافت می شوند.

این هتل لوکس در قلب مرکز شهر واقع شده است و به ایستگاه مترو و فرودگاه YVR دسترسی آسانی دارد.

امکاناتی نظیر: مینی بار، خشکشویی، استخر، سرویس اتاق، پارکینگ، وای فای، رستوران، آبگرم، مرکز تناسب اندام و … در این هتل وجود دارد. استخر آب شور هتل طرفدارن زیادی دارد.

همچنین، یک بنتلی و مرسدس بنز آماده سرویس دهی به شما هستند. نرخ اقامت در هتل لوکس رزوود از شبی 299 یورو شروع می گردد.

4. هتل فورسیزن تورنتو، انتاریو، کانادا

(Four Seasons Hotel Toronto Toronto, Ontario, Canada)

این هتل معروف بیش از نیم قرن سابقه درخشان دارد. در هتل فورسیزن بدون هیچ دردسری تمام کارهایتان انجام می گردد. مستخدمین کمر به خدمت بسته و آماده اند تا همه چیز را مهیا نمایند؛ حتی بلیط های مورد نیازتان را تهیه می نمایند. در طبقه نهم، بزرگترین آبگرم تورنتو با 17 سالن خدمات درمانی و ماساژ و استخر به چشم می خورد.

کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، خشکشویی، پارکینگ، استخر، سرویس اتاق، سونا، آبگرم و وای فای از دیگر امکانات هتل هستند. هزینه اقامت در هتل فورسیزن تورنتو از شبی 319 یورو شروع می گردد.

5. هتل فیرمونت پسیفیک ریم، ونکوور، کانادا

(Fairmont Pacific Rim Vancouver, Canada)

یک برج شیشه ای پر زرق و برق در کنار آب های مشرف به کوه های راسخ. اتاق ها و سوئیت های هتل با تکنولوژی پیشرفته، چشم اندازهای جذاب از کوه های سر به فلک کشیده و بندر کول (Coal Harbour) در هم آمیخته شده اند.

از امکانات هتل می توان به کافی شاپ، کلوپ بازی بچه ها، پارکینگ، رستوران، سونا، حمام بخار، مرکز تناسب اندام، خشکشویی، استخر، سرویس اتاق، وای فای و … اشاره نمود.

نرخ اقامت در این هتل استثنایی از شبی 337 یورو شروع می گردد.

6. آی وی ات ورایتی، تورنتو، انتاریو، کانادا

(The Ivy at Verity Toronto, Ontario, Canada)

آی وی، کوچکترین بوتیک هتل تورنتو محسوب می گردد که تنها دارای چهار اتاق با بافت های ویژه است که با ظرافت و رنگ های متنوع تزئین شده اند.

اگرچه آب گرم و استادیوم فقط برای بانوان است اما همه افراد به سالن اصلی دسترسی دارند. سالن آبگرم ویژه با 10 اتاق ماساژ و خدمات درمانی برای مسافران فراهم شده است و گلخانه گیاهان خانگی که در هتل تعبیه شده جز 25 گلخانه برتر موجود در کانادا می باشد. در سالن ورزش خدمات یوگا، تمرینات تناسب اندام ارائه می گردد و یک استخر شنا وجود دارد.

از دیگر امکانات هتل می توان به: خشکشویی، رستوران، سونا، حمام بخار، مرکز تناسب اندام، استخر، آبگرم، وای فای و … اشاره نمود. هزینه اقامت در این هتل از شبی 185 یورو شروع می گردد.

7. هتل ساحلی تای نا مارا، پارکسویل، بریتیش کلمبیا

(Tigh-Na-Mara Seaside Spa Resort Parksville, British Columbia, Canada)

این هتل برای تفریحات خانوادگی، آخر هفته ای رومانتیک یا گریزهای عاشقانه بهترین انتخاب است. این هتل قطعه ای از کانادای کلاسیک در ساحل شرقی جزیره ونکوور است. بیش از 22 هکتار از خط ساحل شنی و جنگل های سحرآمیز در ساحل شرقی جزیره ونکوور، اطراف هتل را احاطه نموده اند.

امکانات هتل شامل: مینی بار، مرکز تناسب اندام، ساحل، کلوپ بازی بچه ها، خشکشویی، پارکینگ، استخر، سونا، وای فای، رستوران، حمام بخار و … می گردد.

طراحی منحصر به فرد هتل نای نا مار با استفاده از چوب و شومینه های سنگی به راستی حس کلبه های جنگلی را مسافران القا می نماید. هزینه اقامت در این هتل رومانتیک تنها از شبی 169 یورو شروع می گردد.

8. هتل شانگریلا تورنتو، انتاریو

(Shangri-La Hotel Toronto Ontario)

هتل زیبای شانگریلا با الهام از سبک آسیایی و عطر و بوی بین المللی با استقبالی گرم و صمیمی در انتظار مسافران است. هتل شانگریلا به معنای واقعی کلمه، لوکس و شیک طراحی شده است. در این هتل 17 طبقه و 202 اتاق وجود دارد.

امکانات هتل شامل: مینی بار، خشکشویی، استخر، سرویس اتاق، آبگرم، وای فای، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، رستوران، سونا و حمام بخار و … می باشد. هزینه یک شب اقامت در هتل شانگریلای تورنتو از شبی 264 یورو شروع می گردد.

تماشا کنید :

منبع: سفرمی
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1010

به "بهترین هتل های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید