معرفی هتل 5 ستاره زیگن هتل در پاتایا

به گزارش گردشیا، زیگن هتل پاتایا the zign hotel

این هتل 5 ستاره پاتایا، در سال 2007 ساخته شده است و تنها 1 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. زیگن هتل پاتایا the zign hotel امکانات رفاهی، خدماتی لوکسی دارد و دارای 8 رستوران نزدیک به ساحل ناکلو Naklua دارد که می توانید با خدمات حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی های بیرون هتل، به آنجا بروید. این هتل نزدیک به مناطق دیدنی پاتایا می باشد. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات زیگن هتل پاتایا را با هم مروری بکنیم.

معرفی هتل 5 ستاره زیگن هتل در پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

خدمات رفاهی زیگن هتل پاتایا

تمام امکانات رفاهی زیگن هتل پاتایا ، برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است. پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل، وجود دارد با این حال می توانید از پارکینگ خود هتل هم بهره ببرید. پارکینگ به صورت شبانه روزی است و ترانسفر فرودگاهی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به زیگن هتل پاتایا ، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید البته میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود.

یادتان باشد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است در حالی که خدمات دربان، وجود صرافی و تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی به همراه نظافت، انبار چمدان و صندوق امانات از خدمات این هتل می باشد. خدمات اتاق و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی نیازهای شما خواهد بود. وجود آسانسور در هتل رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان می نماید و اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل و نگهبانی به صورت شبانه روزی در دسترس شما خواهد بود. امکانات اتاق های ملاقات و مرکز تجاری مکان مناسبی را برای جلسات کاری شما فراهم نموده است. اتاق هایی نیز به افراد غیرسیگاری اختصاص داده شده است.

امکانات تفریحی زیگن هتل پاتایا

به دلیل نزدیکی هتل به ساحل موقعیت، خیلی خوبی را دارا می باشد و می توان از امکانات باربیکیو در ساحل استفاده کرد. رستوران ناهارخوری مودز Moods انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را سرو می نماید.

انواع غذاهای تایلندی، چینی و غربی را می توان در باقی رستوران ها به نام های رستوران اسکارلت، رستوران چی فان و رستوران دسین میل کرد منتها رستوران چی فان، تنها غذاهای چینی تهیه می نماید.

ویژگی هایی مانند استخر شنا، استخری در فضای باز که مختص همه ماه های سال است، جکوزی، ماساژ، سونا و مرکز حمام آبگرم Z، جزو امکانات تفریحی زیگن هتل پاتایا است که می توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر برای استراحت به آنها مراجعه کنید و از خدمات درمانی که با محصولات خود هتل ارائه می گردند، بهره مند شوید. برای بچه ها هم یک استخر شنا در نظر گرفته شده است منتها یادتان باشد که ورود بچه ها زیر 2 سال به این هتل ممکن نیست.

مرکز تناسب اندام زد Z برای کسانی که به ورزش و تناسب اندام علاقه دارند، تجهیز شده است و می توان مربی خصوصی گرفت. علاوه بر این، آبمیوه های تازه و اسنک هم در آن سرو می گردد. میز تنیس و باغ در کنار ساحل خصوصی از مزیت های این هتل 5 ستاره است. برای دریافت تور شهری پاتایا باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید.

امکانات اتاق های زیگن هتل پاتایا

فضای داخلی هر یک از 107 ویلای هتل، با ترکیب معماری سنتی تایلندی با معماری معاصر بسیار زیبا طراحی شده است و شامل حمام لوکسی است. بطری های آب معدنی در اتاق ها رایگان است و اگر بخواهید می توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید. تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع، وان حمام و دوش به صورت مجزا از هم و یا گاهی هر دو با هم، سشوار، وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان و دمپایی در حمام ها برای شما راحتی را به ارمغان می آورد. کمد، دستگاه پخش دی وی دی و سی دی، آینه، میز کار، دستگاه قهوه ساز و چای ساز، تلفن، فضایی برای افراد غیر سیگاری در اتاق ها، تلویزیون کابلی به همراه شبکه های ماهواره ای از امکانات اتاق ها می باشد. صندوق امانات اتاق، محافظ لوازم گران قیمت شما خواهد بود و یک تراس، فضای نشستن خوبی را برای شما در هر اتاق فراهم نموده است.

برای رزرو اتاق، می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید. انواع اتاق های ویلایی هتل شامل گزینه های زیر می باشد:

اتاق سوپریر سی ویو: با مساحت 36 مترمربع است که نمایی رو به اقیانوس دارد و یک تخت یک نفره و یک تخت دونفره دارد.

اتاق سوپریر سیتی ویو: با مساحت 36 مترمربع است که نمایی رو به شهر و و یک تخت یک نفره و یک تخت دونفره دارد.

اتاق های سوئیت کوچک: با مساحت 72 مترمربع است که نمایی رو به اقیانوس و یک تخت دو نفره دارد.

اتاق سوپریر- اسپا وینگ: با مساحت 32 مترمربع است که یک تخت دو نفره با دو تخت یک به همراه یک وان حمام دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاتایا:

فاصله تا ساحل جمتین: 13 کیلومتر است که می توانید با ماشین 40 دقیقه ای به آنجا برسید.

فاصله تا سالن نمایش تیفانی: 2.6 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 16 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا انجا قدم بزنید حدود نیم ساعت در راه خواهید بود.

فاصله تا خیابان واکینگ استریت: 10 کیلومتر است که با ماشین طی این جهت 35 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا باغ وحش اسریراچا تایگر: با ماشین حدود 50 دقیقه تا این مکان راه خواهید داشت.

فاصله تا موزه تدی بیر: 4 کیلومتر می باشد که اگر با ماشین بروید حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود و اگر با پیاده روی کنید، 45 دقیقه ای در راه خواهید بود.

فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک آمازون: 23 کیلومتر می باشد که اگر با ماشین بخواهید بروید، حدود نیم ساعت در راه خواهید بود.

فاصله تا دنیای زیر آب پاتایا: 10 کیلومتر است که با تاکسی 30 دقیقه تا آنجا در راه خواهید بود.

فاصله تا فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: 51 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت و ویژگی های زیگن هتل پاتایا

این هتل در شمال شهر پاتایا، در منطقه بنگلمونگ واقع شده است. می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

555/65 Na Kluea 12, Na Kluea, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 390

به "معرفی هتل 5 ستاره زیگن هتل در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره زیگن هتل در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید