اولین رندرهای گوشی آنر X40 لو رفت

به گزارش گردشیا، روز گذشته آنر رسما گفت که گوشی X40 در تاریخ 21 شهریور رسما معرفی خواهد شد. حالا یکی از افشاگران، تصاویر رندر این گوشی را منتشر نموده که زوایای مختلف بدنه آن را به خوبی نشان می دهد.

اولین رندرهای گوشی آنر X40 لو رفت

در کنار رندرهای فاش شده، آنر تصویری منتشر نموده که بخش هایی از طراحی این گوشی را نشان می دهد. همانطور که می توانید ببینید، این گوشی از نمایشگر مبتنی بر لبه های خمیده بهره می برد و حفره نمایشگر در میان بخش فوقانی تعبیه شده است. بعلاوه در لبه بالایی بدنه هم سنسور مادون قرمز و میکروفون ثانویه دیده می گردد.

در پنل پشتی آنر X40 یک نوار دایره ای شکل بزرگ دیده می گردد که دوربین ها درون همین نوار تعبیه شده اند. با وجود اینکه نوار موردنظر مقدار بزرگی دارد، ولی درون آن فقط 2 دوربین و یک فلش LED دیده می گردد. هنوز مشخصات این دوربین ها فاش نشده است. ظاهرا آنر برای این گوشی یک نمایشگر 6.8 اینچی OLED در نظر گرفته که به وسیله یکی از شرکت های چینی فراوری شده است. حداکثر روشنایی نمایشگر به 800 نیت می رسد و از 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می نماید.

بدون شک طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از آنر X40 فاش می گردد و در نهایت باید ببینیم این گوشی با چه قیمتی راهی بازار خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2260

به "اولین رندرهای گوشی آنر X40 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین رندرهای گوشی آنر X40 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید