اولین به روزرسانی گوشی های سری گلکسی S23 منتشر شد

به گزارش گردشیا، این به روزرسانی در کنار اینکه نسخه پچ امنیتی پرچمدار های سامسونگ را به 1 فوریه 2023 ارتقا می دهد، 48 بهبود امنیتی برای اندروید 13 و 7 بهبود امنیتی برای رابط کاربری One UI سامسونگ به همراه دارد.

اولین به روزرسانی گوشی های سری گلکسی S23 منتشر شد

مدت زمان کمی از ورود گوشی های سری گلکسی S23 به بازار می گذرد، بااین وجود حالا سامسونگ تصمیم به انتشار اولین آپدیت برای این محصولات گرفته است. این آپدیت کوچک، نوترین پچ امنیتی اندروید را برای پرچمدار های سامسونگ به همراه می آورد و بعلاوه باگ های امنیتی آن ها را رفع می نماید.

گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و S23 اولترا با پچ امنیتی ماه ژانویه در اختیار خریداران قرار گرفتند، اما حالا به روزرسانی نو سامسونگ، پچ امنیتی ماه فوریه را برای پرچمدار های این شرکت به ارمغان می آورد.

این به روزرسانی در کنار اینکه نسخه پچ امنیتی پرچمدار های سامسونگ را به 1 فوریه 2023 ارتقا می دهد، 48 بهبود امنیتی برای اندروید 13 و 7 بهبود امنیتی برای رابط کاربری One UI سامسونگ به همراه دارد.

این به روزرسانی درحال حاضر برای کاربران در کشور های اروپایی منتشر شده است و انتظار می رود در آینده نزدیک در اختیار کاربران در سراسر دنیا قرار بگیرد. حجم این به روزرسانی در گلکسی S23 کمی بیش از 500 مگابایت است و در گلکسی S23 اولترا به نزدیکی 600 مگابایت می رسد.

سامسونگ سال گذشته میلادی از انتشار 4 به روزرسانی اصلی یا 4 نسخه اندروید برای پرچمدارهایش اطلاع داد و البته این محصولات تا 5 سال هم به روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد. با توجه به این موضوع، خریداران سری گلکسی S23 اندروید 14، 15، 16 و 17 را دریافت می نمایند و سامسونگ تا سال 2028 برای آن ها به روزرسانی امنیتی منتشر خواهد نمود.

برای آشنایی بیشتر با گلکسی S23 اولترا، پیشنهاد می کنیم از این لینک آنالیز دیجیاتو از این پرچمدار سامسونگ را مطالعه کنید.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2338

به "اولین به روزرسانی گوشی های سری گلکسی S23 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین به روزرسانی گوشی های سری گلکسی S23 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید