گلکسی S21 فن ادیشن با مسئله ای در رفرش ریت نمایشگر روبرو شده است

به گزارش گردشیا، شاید شنیدن این خبر بسیار عجیب باشد اما گلکسی S21 فن ادیشن با مسئله ای در رفرش ریت نمایشگر روبرو شده است که به نظر می رسد مشکل مهمی باشد.

گلکسی S21 فن ادیشن با مسئله ای در رفرش ریت نمایشگر روبرو شده است

گلکسی S21 فن ادیشن یکی از بهترین گوشی های پرچم دار اقتصادی است که اوایل سال میلادی کنونی رونمایی و راهی بازار شد. اگرچه این گوشی باید سال گذشته رونمایی می شد اما به خاطر اتفاقات مختلف این اتفاق رخ نداد و شرکت کره ای مجبور شد کننده خوب خود را در سال 2022 و در شرایطی که گوشی هایی نظیر گلکسی S22 با قیمت مناسب و سخت افزاری به مراتب قدرتمندتر و بهتر رونمایی شدند، راهی بازار کند.

با تمام این تفاسیر اسنپدراگون 888 به کار رفته در این گوشی کار خود را به نحو احسنت انجام داد تا بدین ترتیب این گوشی بتواند در بررسی های اجرا شده، امتیاز قابل قبولی را دریافت کند. اما یکی از نویسندگان وب سایت SamMobile که از این گوشی استفاده می کند به تازگی با مسئله ای در رفرش ریت نمایشگر آن روبرو شده است و این طور هم که به نظر می رسد، بسیاری از کاربران دیگر هم از مسئله ای مشابه رنج می برند و این موضوع را در انجمن وب سایت سامسونگ به اشتراک گذاشته اند.

طبق گزارش های منتشر شده از سوی این افراد، تمام رابط کاربری گلکسی S21 فن ادیشن گهگداری کند می شود. این کندی در نتیجه لگ یا هنگ نیست. در واقع باید گفت به نظر می رسد رفرش ریت نمایشگر به مقداری کمتر از 60 هرتز می رسد که باعث می شود تمام انیمیشن های درون گوشی با کندی حرکت کنند.

گلکسی S21 فن ادیشن مثل گلکسی S21 اولترا از فناوری رفرش ریت متغیر بهره نمی برد که رفرش ریت آن را در مواقع غیر ضروری به پایین تر از 60 هرتز برساند تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. نهایت کاری که می توان در بخش رفرش ریت برای صرفه جویی در مصرف باتری انجام داد این است که مقدار آن را روی 60 هرتز تنظیم کنیم چون گوشی اجازه تنظیم دیگری را به کاربر نمی دهد. بنابراین به نظر می رسد این مشکل نرم افزاری باشد و بعد از ارائه آپدیت های متعدد در آینده حل شود.

اگر شما هم با گوشی خود به چنین مسئله ای برخورده اید، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که یک بار صفحه را خاموش و دوباره روشن کنید تا همه چیز به شرایط قبل بازشود. البته فرض بر این است که وجود چنین مسئله ای در کننده سامسونگ به خاطر ضعف سخت افزاری نمایشگر نیست. اگر این طور باشد متأسفانه گوشی باید به شرکت تحویل داده شود تا یک مدل بدون مشکل بار دیگر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

متأسفانه طی تجربه شخصی با گوشی گلکسی S20 فن ادیشن هم دقیقا با چنین مسئله ای روبرو شده ام. گوشی بعد از دریافت اندروید 12 در بسیاری مواقع لرزش پیدا می کند به گونه ای که گویا رفرش ریت آن به کمتر از 30 هرتز می رسد. اندکی کار با گوشی آن را به شرایط خوب سابق باز می گرداند اما متوجه نمی شوم دقیقا مشکل چیست که این اتفاق رخ می دهد.

امیدواریم سامسونگ به زودی این مسائل را حل نماید چرا که گوشی های سری فن ادیشن طرفداران بسیار زیادی دارند و به واسطه قیمت مناسب و قدرت سخت افزاری فوق العاده بالا، بسیار توجه کاربران را جلب کرده اند. اگر سامسونگ بخواهد در بازار گوشی های بالارده پیروز شود قطعا باید این مشکل را قبل از اینکه دردسر ساز شود حل نماید.

آیا شما هم با گلکسی S21 فن ادیشن خود مشکل مشابهی را تجربه کرده اید؟

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2148

به "گلکسی S21 فن ادیشن با مسئله ای در رفرش ریت نمایشگر روبرو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن با مسئله ای در رفرش ریت نمایشگر روبرو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید