انیمیشن جدیدی از سایبرپانک به وسیله نت فلیکس ساخته می گردد

به گزارش گردشیا، اخیرا بخش انیمیشن سازی شرکت نت فلیکس به طور رسمی همکاری دیگری با استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) برای ساخت اثری اقتباسی از دنیای سایبرپانک (Cyberpunk) را اعلام نموده اما تایید ننموده که این اثر دقیقا چه چیزی خواهد بود.

انیمیشن جدیدی از سایبرپانک به وسیله نت فلیکس ساخته می گردد

تیزر مختصری نیز در این میان منتشر شده و فقط بازگشت به نایت سیتی (Night City) را تایید می نماید. در حالی که این خبر هیجان انگیز است اما سورپرایز بزرگی نیست زیرا در طول آخرین گزارش عایدی استودیوی سی دی پراجکت رد، این شرکت اطلاع داد که در حال برنامه ریزی برای پروژه های انیمیشنی بیشتری از دنیای سایبرپانک است، اما سایر جزئیات این پروژه ها مبهم باقی ماندند.

مدیر عامل شرکت، میچل نواکوفسکی (Michał Nowakowski)، در آن موقع به سرمایه گذاران گفت:

استودیوی سی دی پراجکت رد و نت فلیکس برای اولین بار در انیمه Cyberpunk Edgerunners با یکدیگر همکاری کردند که در سپتامبر 2022 منتشر شد و مورد تحسین هواداران و منتقدان نهاده شد و حتی به بیشتر شدن علاقه هواداران به بازی سایبرپانک 2077 نیز یاری شایانی کرد و در نهایت باعث شد که هواداران تقاضای زیادی برای فصل دوم داشته باشند. البته فعلا خبری از فصل دوم نیست.

البته با اینکه گفته های نواکوفسکی و تیزر تازه امید و انتظار بیشتری را نسبت به فصل دوم در دل هواداران ایجاد کرد اما شایان ذکر است که نه نت فلیکس و نه سی دی پراجکت رد چیزی در خصوص این که آیا این پروژه ها احیانا شامل فصل دوم اج رانرز خواهند شد یا خیر نگفته اند زیرا انیمه ذکر شده در انتها فصل اولش چیز زیادی برای ساخت یک فصل دیگر باقی نگذاشت اما نت فلیکس می تواند داستان اوریجینالی را روایت کند که تنها در دنیای سایبرپانک اتفاق می افتد و ربطی به بازی نداشته باشد. می توانید در ادامه تیزر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مهر 1403 بروزرسانی: 4 مهر 1403 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2451

به "انیمیشن جدیدی از سایبرپانک به وسیله نت فلیکس ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن جدیدی از سایبرپانک به وسیله نت فلیکس ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید