اروپا در چنگال کرونا و کاهش محدودیت ها در بعضی کشورها

به گزارش گردشیا، در حالی که آمار فوتی های کروناویروس در اروپا از رقم 400 هزار نفر فراتر رفته، بعضی از کشورهای این منطقه اقدام به بازگشایی فروشگاه ها برای تعطیلات نموده اند.

اروپا در چنگال کرونا و کاهش محدودیت ها در بعضی کشورها

با ما سفر کنید و با اروپا ارزان قیمت از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (شنبه) مجموع آمار قربانیان کروناویروس در اروپا که دومین منطقه آسیب دیده از شیوع این ویروس است از 400 هزار نفر فراتر رفت و این درحالیست که در بخش هایی از این قاره فروشگاه ها برای تعطیلات، فعالیت خود را مجدد شروع نموده اند.

در انگلیس پلیس بیش از 60 نفر را در جریان اعتراض به اعمال محدودیت های کرونایی بازداشت نموده است. این کشور نزدیک به دو سوم از موارد فوتی کروناویروس در اروپا را به خود اختصاص داده و کشورهای ایتالیا، فرانسه و اسپانیا نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

همچنین در فرانسه از روز گذشته مغازه ها و فروشگاه ها فعالیت خود را از سر گرفته و مراکز خرید در لهستان هم بازگشایی خواهند شد.

در بلژیک نیز اعلام شده است که فروشگاه ها و مغازه ها می توانند از اول دسامبر فعالیت داشته باشند اما بعضی از محدودیت ها تا اواسط ماه ژانویه ادامه خواهد داشت. همچنین اقدامات مشابهی در آلمان، لوکزامبورگ و هلند انجام گرفته است.

همچنین در ایرلند اعلام شده است که بعضی از محدودیت ها برداشته می گردد و بعضی از کسب و کارها اجازه فعالیت پیدا خواهند کرد. به علاوه خانواده ها می توانند به مناسبت کریسمس گردهم جمع شوند.

به گزارش مدیکال اکسپرس، اگرچه سرعت گسترش ویروس در اروپا به دلیل اعمال محدودیت های شدید آهسته شده اما همچنان این منطقه در کانون همه گیری بیماری کووید-19 قرار گرفته است و هفته گذشته نسبت به ایالات متحده موارد ابتلای بیشتری را گزارش نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1468

به "اروپا در چنگال کرونا و کاهش محدودیت ها در بعضی کشورها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا در چنگال کرونا و کاهش محدودیت ها در بعضی کشورها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید