احداث 887 واحدطرح اقدام ملی مسکن درشهرستان اهر

به گزارش گردشیا، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس اداره راه و شهرسازی اهر از ثبت نام 1650 متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان اطلاع داد، گفت: 887 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اهر احداث می گردد .

احداث 887 واحدطرح اقدام ملی مسکن درشهرستان اهر

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ علی سلطانی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اهر اظهار کرد: از زمان آغاز ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن 1650 متقاضی در شهرستان اهر در طرح اقدام ملی مسکن طی سه مرحله جداگانه ثبت نام نموده اند .

رئیس اداره راه و شهرسازی اهر اضافه نمود: بعد از آنالیز صلاحیت و شناسایی افراد حائز شرایط؛ از مجموع 1650 متقاضی، 601 متقاضی حائز شرایط در طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اهر شناسایی شدند و 848 متقاضی فاقد شرایط شناخته شدند یعنی پس از انجام استعلامات از ادارات ذی ربط؛ این افراد دارای مالکیت مسکن هستند.

وی بابیان این که سهمیه شهرستان اهر در طرح اقدام ملی مسکن در مرحله نخست 887 واحد مسکونی است، گفت: تا به امروز طی اقدامات و بازدیدهای صورت گرفته؛ زمین مورد احتیاج برای ساخت طرح اقدام ملی مسکن در حدود نزدیک به 15000 مترمربع در شهرک شیخ شهاب الدین اهری شناسایی و جهت ساخت 400 واحد مسکونی برای افرادی که فاقد مسکن هستند به ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره) واگذار می گردد.

سلطانی ادامه داد: متقاضیان واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن تا 24 مهرماه فرصت دارند تا پرونده خود را تکمیل نمایند و آن دسته از متقاضیانی که تا به امروز اقدام به بارگذاری و تکمیل مدارک در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ننموده اند و یا مدارک بارگذاری شده دارای مغایرت می توانند به اداره پست اهر مراجعه نمایند.

رئیس اداره راه و شهرسازی اهر تاکید نمود: آن دسته از متقاضیان واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اهر اگر شماره حساب را دریافت نموده اند می توانند با مراجعه به بانک مسکن؛ سهم خود را برای واحد مسکونی که حدود 40 میلیون تومان است واریز نمایند، در صورتی که مراحل اداری و تکمیل پرونده تا 24 مهرماه به اتمام رسیده باشد جزو ثبت نام نمایندگان در طرح اقدام ملی مسکن محسوب می شوند و در غیر این صورت نام آنها از سامانه حذف و افراد جدید جایگزین می شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن صرفاً به افراد فاقد مسکن مستقل واگذار می گردد، گفت: خانوارهایی که فاقد مسکن باشند، حداقل 5 سال در شهرستان سکونت داشته باشند و تا به حال از تسهیلات مسکن استفاده ننموده باشند جزو افراد واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن محسوب می شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1353

به "احداث 887 واحدطرح اقدام ملی مسکن درشهرستان اهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 887 واحدطرح اقدام ملی مسکن درشهرستان اهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید