آمادگی تایلند برای اعزام سرمایه گذاران صنعت هتل داری به اصفهان

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: سفیر تایلند با اشاره به تجربه پیروز تایلند در جذب گردشگران خارجی و توسعه صنعت توریسم گفت: آمادگی اعزام سرمایه گذاران صنعت هتل داری به اصفهان را داریم .

آمادگی تایلند برای اعزام سرمایه گذاران صنعت هتل داری به اصفهان

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، راسمی چیتهام در دیدار با عضو هیئت رئیسه و مشاور سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تایلند می تواند با استان اصفهان در بخش های مختلف فعالیت های مشترک تولیدی و سرمایه گذاری تعریف کند.

وی حجم تجارت ایران و تایلند را بسیار اندک دانست و اضافه کرد: در دوران جدید پس از توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 و برداشتن تحریم های مالی می توان حجم مبادلات تجاری را چند برابر ساخت.

سفیر تایلند بیان نمود: کشورهای مالزی، تایلند، سنگاپور، اندونزی، فیلیپین، برونئی، ویتنام، لائوس، میانمار( برمه) و کامبوج عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا بوده و این اتحادیه امروز با احتساب جمعیت کشورهای عضو 537 میلیون نفر جمعیت داشته و مساحت آن به 4 میلیون و 500 هزارکیلومتر مربع می رسد.

وی با اشاره به تجربه پیروز تایلند در جذب گردشگران خارجی و توسعه صنعت توریسم در این کشور توضیح داد: آمادگی اعزام سرمایه گذاران صنعت هتل داری به اصفهان را داریم .

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 599

به "آمادگی تایلند برای اعزام سرمایه گذاران صنعت هتل داری به اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی تایلند برای اعزام سرمایه گذاران صنعت هتل داری به اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید