شروع مذاکرت سوارس با اینتر میامی

به گزارش گردشیا، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا مذاکراتش را با باشگاهی که متعلق به دیوید بکام و شرکایش است، شروع کرد.

شروع مذاکرت سوارس با اینتر میامی

به گزارش خبرنگاران، نشریه ایندیپندنت انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد لوئیس سوارس مذاکرات خود را با نمایندگان باشگاه اینتر میامی بر سر انتقال احتمالی اش به این تیم آمریکایی که متعلق به دیوید بکام و شرکایش است، شروع نموده است.

این مهاجم اروگوئه ای که گفته می گردد رونالدو کومان سرمربی جدید بارسلونا تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد، می خواهد فوتبالش را در اروپا دنبال کند، اما درهای بازی در MLS آمریکا را هم به روی خود نبسته است.

در حال حاضر سوارس که یک سال دیگر از قراردادش با بارسلونا باقی مانده، در این تیم 450 هزار یورو دستمزد هفتگی می گیرد و ممکن است برای پیوستن به تیم تازه تأسیس اینتر میامی در رقم دستمزدش تخفیف دهد.

سوارس 33 ساله که در سال 2014 در انتقالی به ارزش 82 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست، تا به امروز در 283 بازی برای این تیم به میدان رفته و 198 گل به ثمر رسانده است.

بارسلونا که در نتیجه شیوع ویروس کرونا به لحاظ مالی متضرر شده است، میخواهد با فروش بعضی بازیکنانش از جمله سوارس، میانگین دستمزد پرداختی اش به بازیکنان خود را کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1306

به "شروع مذاکرت سوارس با اینتر میامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مذاکرت سوارس با اینتر میامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید