شروع بازسازی مرحله دوم واحدهای مسکونی منطقه زلزله زده شنبه

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: سرپرست بخشداری شنبه وطسوج گفت: عملیات بازسازی 377 واحد مسکونی در مرحله دوم بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله منطقه شنبه شروع شد.

شروع بازسازی مرحله دوم واحدهای مسکونی منطقه زلزله زده شنبه

جهت دریافت خدمات انواع الاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر،علی زارعی در نشست با مسئولان شهرستان دشتی با بیان اینکه زلزله 6.1 ریشتری بخش شنبه و طسوج بیش از 2 هزار واحد مسکونی تخریب نموده است اظهار کرد: در مرحله اول یک هزارو 238 واحد مسکونی که به طور کامل تخریب شده بودند، بازسازی و تحویل مالکان شد..

وی با بیان اینکه هم اکنون بخشی از اهالی شهرها و روستاهای این بخش زلزله زده در منازلشان اسکان یافته اند توضیح داد: در ساخت واحدهای مسکونی علاوه بر پرداخت 200 میلیون ریال تسهیلات کم بهره 50 میلیون ریال هم به صورت بلاعوض دراختیار آسیب دیدگان نهاده شد.

سرپرست بخشداری شنبه وطسوج از بازسازی مرحله دوم واحد های مسکونی در این بخش خبرداد و گفت: در این مرحله 377 واحد مسکونی که درحادثه زلزله خسارت کمتری دیدند مورد بازسازی قرار می گیرند که پیش بینی می گردد زودتر از واحدهای قبلی به اتمام برسد.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اکنون پروژه های عمرانی زیادی در بخش زلزله زده شنبه و طسوج در زمینه های ورزشی، نوسازی مدارس، بهداشت ودرمان، فرهنگی در دست ساخت است که بخش عمده ای از آنها سال جاری تا دهه فجر به اتمام می رسد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1019

به "شروع بازسازی مرحله دوم واحدهای مسکونی منطقه زلزله زده شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بازسازی مرحله دوم واحدهای مسکونی منطقه زلزله زده شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید