آثار کارگردان فرانسوی مرور می گردد

به گزارش گردشیا، آثار لوک بسون کارگردان فرانسوی، این هفته در شبکه نمایش مرور می گردد.

آثار کارگردان فرانسوی مرور می گردد

به گزارش خبرنگاران، هفته آینده شبکه نمایش منتخبی از فیلم های لوک بسون، کارگردان مشهور فرانسوی را به روی آنتن می برد.

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 4 تا 10 دی پخش خواهد شد: مزرعه آبی، شرخر، حبیب آقا، آوای زمین، خواب آرام، سایه بان (به مناسبت حماسه 9 دی) و مخمصه نام فیلم های این بخش است.

ساعت 19:

فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: فراتر از سرعت، زندگی روی خط، هیمالیا، گمشده در مانیل، چارلز دیکنز: مردی که سرود سال نو را نوشت، پیکو و در دل طبیعت.

ساعت 21:

لوک بسون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده متولد پاریس، جزو چهره های پیروز سینماست. او در سال 1983 با ساخت فیلم آخرین نبرد و تحسین بسیاری از منتقدین از این فیلم، نوید ظهور کارگردانی بزرگ را داد. بسون با ساخت فیلم درخشان آبی بیکران مبدل به کارگردانی شناخته شده در دنیای سینما شد و با لئون به اوج کار خود رسید. ژان رنو از بازیگرانی است که در فیلم های زیادی با لوک بسون همکاری نموده که مشهورترین و برترین همکاری این دو، شاهکار لئون است.

فیلم های منتخب این کارگردان که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهد شد، عبارت اند از: آبی بیکران، یاماکازی، تاکسی، لئون، مامور انتقال، ماجرا های شگفت انگیز آدل بلانسک و ربوده شده 3.

ساعت 23:

فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش که بخش فیلم های مجذوب کننده است، شامل این فیلم هاست: سن آندریاس، فیلم ایرانی متولد 65، قتل در سن ملو، مرد خانواده، دیترویت، خائن و دیوار بزرگ.

ساعت 1 بامداد:

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته شبکه نمایش نیز به ترتیب روز پخش: جنگ ستارگان: امید تازه، او ادعا کرد قتلی اتفاق افتاده است آرسنیک و تور کهنه، وارث، سائو برناردو، سانشوی مباشر و زندگی شگفت انگیز هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2073

به "آثار کارگردان فرانسوی مرور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار کارگردان فرانسوی مرور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید