5 عاملی که عمر ماشین لباسشویی را کم می نماید

به گزارش گردشیا، در این گزارش با راهکارهایی آشنا خواهید شد که با توجه و رعایتشان می توانید عمر لباسشویی خود را افزایش دهید.

5 عاملی که عمر ماشین لباسشویی را کم می نماید

به گزارش،راهکارهایی که که در مطلب پیش رو ارائه می دهیم با توجه و رعایت به آنها می توانید عمر لباسشویی خود را بالا ببرید.

باید توجه داشته باشید اگر ماشین لباسشویی 7 کیلویی دارید. میزان وزن لباس مناسبی که باید برای شستشو داشته باشید نهایتا 4 کیلو هست. 3 کیلو گرم دیگر آبی هست که وارد دیگ و جذب لباس می گردد و باعث افزایش وزن می گردد. به این نکته توجه داسته باشید.

اگر از شوینده های پودری استفاده می کنید، دقت داشته باشید که این شوینده باید در آب حل گردد، وگرنه بعد از اتمام شستشو وارد منافذ دیگ ماشین لباسشویی می گردد و به مرور باعث ایجاد رسوب می گردد و مانع آبرسانی کامل به لباس و شستشو می گردد.

توجه داشته باشید که حتما باید بعد از شستوی لباس و اتمام کار درب لباسشویی رو باز بگذارید. چون هم بوی موادشوینده از بین برود، هم دیگ لباسشویی خشک گردد، چون اگر خشک نباشد فراوری باکتری و بوی بد می نماید.

یکی از عواملی که دیگ لباسشویی بوی بد می گیرد بستن درب ماشین لباسشویی قبل از خشک شدن کامل هست. می توانید برای اطمینان با یک پارچه خشک درون و لاستیک دور درب را خشک کنید.

اگر لباسشویی در جای صاف و تراز نباشد، هنگام استفاده از شستشو و خشک کن دچار لرزش زیادی می گردد که به مرور به موتور آسیب جدی می رساند. استفاده از دور خشک کن بالا در لباسشویی نقش زیادی در لرزش آن دارد، پس از دور خشک کن بالا استفاده نکنید.

دقت کنید که دلیل تعداد برنامه شستشوی بالا به خاطر این هست که هر لباس در هر شرایطی احتیاج دارد با برنامه مخصوص به خودش شسته گردد تا بهترین نتیجه را بگیرید. استفاده بی جهت از یک برنامه به صورت مداوم در دراز مدت روی عملکرد شستشو تاثیر می گذارد.

منبع:زندگی آنلاین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 898

به "5 عاملی که عمر ماشین لباسشویی را کم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 عاملی که عمر ماشین لباسشویی را کم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید