19 نفر مبتلا به ویروس کرونا در پرواز نجف به تهران

به گزارش گردشیا، خبرگزاری خبرنگاران- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: 19 نفر تست پی سی آر مثبت کرونا در پرواز نجف به تهران وجود داشت.

19 نفر مبتلا به ویروس کرونا در پرواز نجف به تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر علیرضا اولیایی منش در جلسه ستاد کرونای استان تهران به بحث کنترل پرواز های خارجی اشاره نمود و اضافه نمود: یک پرواز از نجف به تهران آمده که هیچ کنترلی برای بیماری کرونا در این پرواز صورت نگرفته است و بعد از تست پی سی آر از مسافران 19 نفر دارای پی سی آر مثبت بودند که احتمالا کرونا دارند یا در حال بهبود هستند.

وی گفت: اکنون سوراخ بزرگی در فرودگاه امام (ره) در این حوزه داریم که کرونا از این طریق وارد کشور می گردد و دستورالعمل های بهداشتی برای کنترل بیماری در فرودگاه باید داشته باشیم.

اولیایی منش با بیان اینکه این فقط برای یک پرواز است، اضافه نمود: طبق آنالیز ها در پرواز های وارده 25 درصد تست مثبت پی سی آر داشتند در حالی که شرکت های هواپیمایی بدون تست پی سی آر نباید مسافر سوار نمایند.

وی گفت: فقط در پرواز نجف به تهران بدون تست پی سی آر 80 نفر را به تهران آوردند که اصلا خوب نیست چرا که به وسیله تهران به دیگر شهر ها نیز این بیماری سرایت می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2060

به "19 نفر مبتلا به ویروس کرونا در پرواز نجف به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 نفر مبتلا به ویروس کرونا در پرواز نجف به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید