یحیی؛ آرامش و تمرکز بعد از آتش بازی در پرسپولیس

به گزارش گردشیا، طرفدارانی که اعتراض یحیی گل محمدی به سیدعلی و ورود او به زمین را می دیدند به شدت شگفت زده بودند و شاید حتی بعضی این صحنه ها را باور نمی کردند، اما یحیی در طغیان لحظه ای، خشم خود را به صورت علنی نشان داد و با عبور از داور چهارم و ناظر، خود را به داور وسط رساند تا از او بابت جلوگیری در ورود بازیکن تیمش به زمین، شکایت کند.

یحیی؛ آرامش و تمرکز بعد از آتش بازی در پرسپولیس

یحیی پس از بازی نیز در میکسدزون با خشم شدید صحبت های تندی را انجام داد و شهرآورد 98 را سیاه ترین روز داوری فوتبال ایران خواند. اما حالا یک هفته پس از آن روز پرهیجان و البته تلخ برای سرمربی سرخپوشان، او به شکلی متفاوت در تمرین ظاهر شده است.

گل محمدی در حالی که انتظار نمی رفت به این زودی به تمرین بازگردد، در استادیوم شهید کاظمی حضور یافت تا از اولین جلسه تمرینی 1401 راهنمایی تیمش را برعهده بگیرد و نشان دهد که پس از استعفای اینستاگرامی و تماس تلفنی با درویش، برای ادامه کار متقاعد شده است.

او در تمرین لحظاتی با بازیکنان تیمش هم کلام شد و با آن ها صحبت کرد و گفت که برای ادامه کار باید تمام کوشش خود را انجام دهند و سپس در حالی که کمتر کسی لبخندش را استادیوم شهید کاظمی دید، کار را به خاتمه رساند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2177

به "یحیی؛ آرامش و تمرکز بعد از آتش بازی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی؛ آرامش و تمرکز بعد از آتش بازی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید