کونته: آینده ام به نتایجی که در یورو می گیرم بستگی دارد

به گزارش گردشیا، سرمربی تیم ملی ایتالیا ماندن یا نماندنش روی نیمکت این تیم را وابسته به نتایجی که شاگردانش سال آینده در فرانسه کسب خواهند کرد، دانست.

کونته: آینده ام به نتایجی که در یورو می گیرم بستگی دارد

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته پیش از بازی محبت آمیز امشب شاگردانش با بلژیک، تیم اول رده بندی جدید فیفا، در مورد آینده اش به شبکه رای اسپورت گفت: در یورو 2016 تمام کوشش مان را خواهیم کرد و امیدوارم به اندازه کوششی که می کنیم نتیجه بگیریم. در یورو کارمان آسان نیست و رقابت سختی در پیش خواهیم داشت اما خیلی چیزها از جمله آینده ام به نتایجی که ما در این رقابت ها کسب می کنیم، بستگی خواهد داشت.

کونته در ادامه به ترکیب پرستاره و پراستعداد حریف امشب تیمش که در آن بازیکنانی مانند ادن ازار، تیبا کورتوا، مروان فلینی، کوین دبروین و ... توپ می زنند، اشاره داشت و گفت بسیاری از مربیان حسرت داشتن چنین تیمی را می خورند.

سرمربی پیشین یوونتوس عنوان نمود: انتظار یک بازی فوق العاده را برابر تیمی که به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی یورو 2016 شناخته می گردد، دارم. این تیم به خاطر پرورش ستاره های جوان شایسته تمجید است و ما باید غبطه موفقیتی که آنها به دست آورده اند را بخوریم. بلژیک تیمی با یک هویت تعیین است ضمن اینکه بازیکنانی دارد که هر یک از آنها با مهارت های انفرادی شان می توانند سرنوشت یک بازی را رقم بزنند.

کونته تأکید کرد: به نظر من بلژیک هرآنچه برای داشتن یک آینده درخشان ضروری است را در اختیار دارد. باشگاه های اندرلشت و استاندارد لیژ آموزشگاه های خود را در اختیار فدراسیون فوتبال بلژیک قرار می دهند در حالی که در ایتالیا محال است چنین اتفاقی رخ دهد. ما از این نظر فاصله زیادی با بلژیکی ها داریم. آتزوری برای این بازی بسیار باانگیزه است و این ملاقات فقط عنوانش محبت آمیز است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 779

به "کونته: آینده ام به نتایجی که در یورو می گیرم بستگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: آینده ام به نتایجی که در یورو می گیرم بستگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید