اینزاگی: نمایش مان برابر لیورپول نشانه ای امیدبخش برای آینده اینتر بود

به گزارش گردشیا، سرمربی تیم فوتبال اینتر با وجود شکست خانگی مردانش برابر لیورپول در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد مردانش راضی است.

اینزاگی: نمایش مان برابر لیورپول نشانه ای امیدبخش برای آینده اینتر بود

به گزارش خبرنگاران، سیمئونه اینزاگی پس از باخت 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) مردانش برابر لیورپول در استادیوم سن سیرو که کار آنها را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت کرد، گفت که طرفداران اینتر باید نیمه پر لیوان را ببیند و آن عملکرد خوب نراتزوری است که باعث افزایش اعتماد به نفس این تیم برای بازی های بعدی اش در لیگ قهرمانان خواهد شد.

اینتر در مقاطعی طولانی از بازی بر اوضاع مسلط بود و حتی تیر افقی دروازه حریف را به لرزه درآورد اما تعویض های کارساز لیورپول ورق را به سود حریف برگرداند و این تیم که تنها دو ضربه به سمت چارچوب داشت، دو گل زد. اگرچه برخلاف فصول گذشته دیگر گل زده در خانه حریف باارزش تر محسوب نمی گردد اما با این حال جبران باخت 2 بر صفر در آنفیلد برای نراتزوری سخت به نظر می رسد.

سیمونه اینزاگی پس از بازی به شبکه آمازون پرایم ایتالیا گفت: امیدواریم هر بار مجبور نباشیم با لیورپول بازی کنیم. با این حال از عملکرد تیمم راضی ام و به آن افتخار می کنم. متأسفانه درست در برترین مقطع از عملکردمان به گلی که حق مان بود نرسیدیم و لیورپول از اولین حواس پرتی نصف و نیمه بازیکنان ما به گل رسید. قطعاً حق ما از این بازی بیشتر از اینها بود اما عملکردی که داشتیم نشانه ای امیدوار کننده برای آینده تیم بود. لیورپول به نظر من یکی از دو تیم برتر حال حاضر اروپا است و مقابل این تیم به خوبی جنگیدیم و حق مان بیش از این بود.

سرمربی اینتر اضافه نمود: می دانیم که چنین باخت هایی چقدر می تواند ناراحت کننده باشد اما در عین حال عملکرد تیم دلیلی برای افزایش اعتماد به نفس آن خواهد شد چون که عالی بازی کرد. بعد از رقم خوردن چنین نتیجه ای، اظهارنظر سخت است اما این بازی باید به یک نقطه عطف برای اینتر در این سطح از مسابقات تبدیل گردد. لیورپول سخت ترین حریفی بود که در این فصل برابرش بازی کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2174

به "اینزاگی: نمایش مان برابر لیورپول نشانه ای امیدبخش برای آینده اینتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: نمایش مان برابر لیورپول نشانه ای امیدبخش برای آینده اینتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید