کمپ کویری سندباد یزد ☀️

به گزارش گردشیا، کمپ کویری سندباد یزد

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با کمپ کویری سندباد یزد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

کمپ کویری سندباد یزد ☀️

یکی از شهر های کویری، تاریخی و با قدمت کشورمان، شهر زیبای یزد می باشد. این شهر که جاذبه های گردشگری گوناگونی را در خود جای داده، بین دشت لوت و دشت کویر قرار گرفته است.

شهر یزد به علت آب و هوای خشک و بیابانی که دارد کویرهای زیادی را می توان در اطراف شهر یافت. یکی از کمپ های کویری که در شهر یزد واقع شده است،کمپ کویرنوردی سندباد (Sinbad Desert Camp)می باشد. با مراجعه به این کمپ کویری، می توانید روز پر هیجان و خاطره انگیزی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

در منطقه ای که این کمپ در آن قرار گرفته است، آسمان بسیار زیبا و دیدنیی است چرا که در این محدوده آب و هوا به دور از آلودگی می باشد.

اگر در پی گذراندن روزی پرهیجان در سرزمینی گرم هستید کمپ های کویر سندباد یکی از برترین گزینه ها می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم، هر انتظاری که از یک روز پرهیجان در کویر دارید در این منطقه با امکانات رفاهی مناسب برآورده می گردد. تجربه شترسواری و موتور سواری تا پرواز با پاراگلایدر در سندباد فراهم است، در این کویر زیبا و دیدنیی می توانید شب ها به دور آتش حلقه بزنید و چای زغالی بنوشید و آسمان پرستاره شب کویر را دیدن کنید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.
  • کمپ کویری هفت سنگ یزد
  • کمپ کویر خاطره فهرج یزد

جاذبه های تفریحی

فعالیت ها و جاذبه هایی که در این کویر می توانید تجربه کنید شامل: ترانسفر، شترسواری، موتور سواری، سافاری، پرواز با پاراگلایدر، پرواز با کایت باگی، رصد ستارگان، حمام، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، انواع قهوه و چای و… می باشد.

همه و همه این جاذبه ها و تفریحات در کنار کویرگردی یکی از برترین سفرهای زندگیتان را در کمپ کویری سندباد یزد رقم خواهد زد.منبع: تاپ تراول
انتشار: 27 مهر 1403 بروزرسانی: 27 مهر 1403 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2467

به "کمپ کویری سندباد یزد ☀️" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپ کویری سندباد یزد ☀️"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید