کریمیان: توجهی به شرایط استقلال نداریم

به گزارش گردشیا، مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: توجهی به این اتفاقات استقلال نداریم و تمام تمرکزمان روی بازی است.

کریمیان: توجهی به شرایط استقلال نداریم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهرداد کریمیان، مربی شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از ملاقات با استقلال به جای میشو که به علت بیماری در این کنفرانس حضور نیافته بود، حاضر شد و گفت: قطعا می دانیم بازی سختی داریم. فرایند رو به رشد استقلال در 8 هفته اخیر اثبات می نماید که بازی سختی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: شرایط ما هم خوب است و در چهار هفته اخیر شاید پیروز نشده باشیم، اما باخت هم نداشتیم و روحیه تیم خوب است. امیدوارم فردا یک بازی تماشاگرپسند ارائه دهیم تا دل مردم بوشهر را شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد اینکه آیا آنها برای مساوی مقابل استقلال صف آرایی می نمایند، گفت: اولویت ما ارائه بازی خوب است. در بازی های قبل هم برای مساوی به میدان نرفتیم به خصوص در بازی های داخل خانه که موقعیت های گل زیادی خلق کردیم اما متاسفانه منجر به پیروزی نشد. با این حال به یک برد احتیاج داریم تا موقعیت مان را در جدول بهبود ببخشیم.

کریمیان در مورد اوضاع نامناسب استقلال و اینکه این مسئله چقدر در بازی فردا تاثیرگذار است، اظهار داشت: کادر فنی و بازیکنان ما توجهی به این مسئله ندارند و تمام تمرکزمان روی بازی است. روی نقاط ضعف مان کار کردیم و امیدوار به کسب امتیاز هستیم. ضمن اینکه امیدوارم در ادامه شرایط برای استقلال طوری پیش برود که طرفداران این تیم خشنود شوند.

به گزارش خبرنگاران، کللی، مدیر روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه ای تیم فوتبال شاهین بوشهر هم ابتدا نسبت به تغییر روز و زمان بازی گلایه کرد و گفت که باشگاه شاهین یک بار برای تغییر روز بازی از آدینه به شنبه و یک بار هم به دلیل تغییر ساعت بازی مجبور به تغییر بلیت هواپیمای تیم شده که همین مسئله آنها را دچار ضرر و سردرگمی نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 746

به "کریمیان: توجهی به شرایط استقلال نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمیان: توجهی به شرایط استقلال نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید