خروج رسمی یک آبی پوش از فهرست استقلال ، نکونام به یک بازیکن قول ویژه داد

به گزارش گردشیا، خروج نام وینگر آبی ها از فهرست بازیکنان آنهم در شرایطی که سهمیه بزرگسال تیم های لیگ فزونی کاهش داشته، موضوعی بدیهی به نظر می رسد.

خروج رسمی یک آبی پوش از فهرست استقلال ، نکونام به یک بازیکن قول ویژه داد

به گزارش خبرنگاران رضا میرزایی هافبک بدشانس آبی ها که در هفته پایانی لیگ برتر فصل گذشته با آسیب دیدگی رباط صلیبی روبرو شد، در ماه های آینده قادر به بازی کردن نیست. او که به تازگی زانوی خود را جراحی نموده، با وجود اینکه هنوز شرایط انجام تمرینات سخت را ندارد، همیشه در کنار آبی پوشان است.

میرزایی در بازی های محبت آمیز استقلال قبل از آغاز فصل حضور داشت و در برخی تمرینات نیز با لباس شخصی نظاره گر عملکرد شاگردان جواد نکونام شده است.

با شرایطی که این بازیکن دارد، طبیعتا او نیم فصل اول لیگ بیست و سوم را از دست می دهد و به همین دلیل خروج نام او از فهرست بازیکنان آنهم در شرایطی که سهمیه بزرگسال تیم های لیگ فزونی کاهش داشته، موضوعی بدیهی به نظر می رسد.

در این رابطه جواد نکونام اخیرا در ملاقات با میرزایی موضوع خروج نام او از فهرست استقلال را به این بازیکن خاطرنشان کرد. سرمربی استقلال البته به میرزایی قول داد که با بهبودی کامل و با رسیدن به شرایط ایده آل او در جابجایی زمستانی فصل جاری به فهرست استقلال برمی شود تا دوباره برای تیمش بازی کند.

میرزایی یک فصل دیگر از قراردادش با استقلال به جای مانده و حالا با توجه به صحبتی که با جواد نکونام داشته، تمرینات خود را به زودی آغاز خواهد نمود. او فعلا اختصاصی و زیر نظر پزشکان به صورت سبک تمرین خواهد نمود تا آرام آرام و در ماه های آینده شرایط حضور در تمرینات گروهی را به دست بیاورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2403

به "خروج رسمی یک آبی پوش از فهرست استقلال ، نکونام به یک بازیکن قول ویژه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج رسمی یک آبی پوش از فهرست استقلال ، نکونام به یک بازیکن قول ویژه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید