کاشانی: مربی آلکمار از جهانبخش خواسته تیم امید را همراهی نکند، بازی با ویتنام قطعی است

به گزارش گردشیا، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان می گوید که مربی تیم آلکمار هلند از علیرضا جهانبخش خواسته تیم امید را در مسابقات انتخابی المپیک همراهی نکند.

کاشانی: مربی آلکمار از جهانبخش خواسته تیم امید را همراهی نکند، بازی با ویتنام قطعی است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حبیب کاشانی در مورد آخرین وضعیت حضور بازیکنان لژیونر در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: نام علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و سعید عزت اللهی در لیست 50 نفره ای که ثبت نام نموده ایم، واقع شده است و می خواهیم از این بازیکنان استفاده کنیم. در این خصوص مکاتباتی هم داشته ایم و شب گذشته (دوشنبه) با جهانبخش صحبت کردم که این بازیکن برای حضور در تیم امید اعلام آمادگی نموده است.

وی اضافه کرد: حضور بازیکنان لژیونر در تیم های ملی فقط باید در فیفا دی باشد و از این رو برای استفاده از بازیکنان لژیونر با مشکلاتی روبرو هستیم. در سه بازی مرحله گروهی مسئله ای وجود ندارد، اما اگر از مرحله گروهی صعود کنیم و بخواهیم در مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال شرکت کنیم، مسابقات لیگ هلند شروع می گردد. سرمربی تیم آلکمار هم از علیرضا خواسته در این بازی ها حضور نداشته باشد. به همین دلیل قرار است جلسه ای را تشکیل دهیم و احتمالاً خاکپور هم به هلند سفر کند تا در این خصوص هماهنگی ها را انجام دهد.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان اعلام کرد: برای استفاده از آزمون و عزت اللهی نیز مکاتباتی با باشگاه روستوف داشته ایم و اگر احتیاج باشد، هادی طباطبایی هم به روسیه سفر خواهد نمود.

کاشانی درباره اردوهای تیم امید و اینکه چند بازیکن اصلی این تیم چه زمانی به تمرینات اضافه خواهند شد، گفت: اردوی ما در بندرعباس از 28 آذرماه تا سوم دی ماه برگزار می گردد. با برنامه سازمان لیگ، اول دی ماه دیدار استقلال و تراکتورسازی در جام حذفی و دیدار عقب افتاده نفت تهران مقابل استقلال اهواز برگزار خواهد شد. به این ترتیب 8 بازیکن در اردوی بندرعباس نیستند، اما در مجموع باید از بین 50 بازیکنی که در لیست داریم، 23 نفر را تا 11 دی ماه معرفی کنیم.

وی ادامه داد: ما دو اردوی دیگر پیش رو داریم که اولین آن در بندرعباس برگزار می گردد و می خواهیم با یکی از تیم های آسیای میانه بازی تدارکاتی داشته باشیم تا مرور تاکتیک کنیم. پس از اتمام بازی های لیگ هم 10 دی ماه راهی مشهد خواهیم شد و پس از زیارت و کسب اجازه از امام رضا (ع) راهی امارات می شویم. در این اردو بازی محبت آمیز ای با ویتنام خواهیم داشت. 18 دی ماه راهی قطر می شویم تا با قوت و قدرت و دعای خیر مردم، بازی ها را انجام دهیم و به امید خدا بتوانیم طلسم نرفتن به المپیک را پس از 40 سال بشکنیم.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان درباره اینکه تا شروع بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا کدام بازی های تدارکاتی هماهنگ شده است، گفت: ما 14 دی ماه با ویتنام به صورت قطعی بازی خواهیم کرد. امروز هم با علی کفاشیان صحبت کردم که برای اردوی بندرعباس هماهنگی ها را انجام دهیم و به احتمال زیاد اول یا دوم دی ماه با تیم ترکمنستان در بندرعباس بازی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 387

به "کاشانی: مربی آلکمار از جهانبخش خواسته تیم امید را همراهی نکند، بازی با ویتنام قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشانی: مربی آلکمار از جهانبخش خواسته تیم امید را همراهی نکند، بازی با ویتنام قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید