چه آبی برای آشامیدن مناسب است؟

به گزارش گردشیا، آب مایه حیات است! همه ما بارها این جمله را شنیده ایم. این تنها یک جمله کلیشه ای و بی اساس نیست. آب در زندگی انسان ها و بقای کره زمین نقش بسیار مهمی دارد و به معنای واقعی کلمات، مایه حیات برای ما انسان ها است. 83 درصد مغز و 95 درصد چشم از آب تشکیل شده است. همین آمار برای تشخیص اهمیت آب کافی است. بدن انسان در برترین شرایط فقط یک هفته بدون آب زنده می ماند و پس از آن انسان برای همواره جانش را از دست می دهد.

چه آبی برای آشامیدن مناسب است؟

پزشکان و متخصصین این روزها بیشتر از هر زمانی بر مصرف آب استاندارد و اصولی تاکید دارند. اما چه آبی برای آشامیدن مناسب است؟ چگونه باید آب سالم و استاندارد را از آب های غیر استاندارد تشخیص داد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات در ادامه مطلب همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های مهم آب استاندارد برای آشامیدن آشنا کنیم.

نقش آب در سلامت بدن، مایه حیات انسان

پیش از آنکه بخواهیم به سوال چه آبی برای آشامیدن مناسب است پاسخ دهیم، بهتر است نقش آب در سلامت بدن را برای شما به طور کامل شرح دهیم. همانطور که گفته شد 83 درصد مغز و 95 درصد چشم از آب تشکیل شده اند. به طور کلی حدود 60 درصد وزن بدن ما را آب فرا گرفته است. مصرف آب نقش بسیار تاثیرگذاری در هضم راحت غذا و گردش آسان خون در بدن دارد.

بسیاری از عفونت های مجاری ادراری با مصرف آب از بین رفته و سلامت بدن تا حد زیادی با مصرف آب حفظ می گردد. مصرف کم آب و استفاده از آب های غیر استاندارد باعث ایجاد سنگ کلیه، عفونت های ریوی و سردردهای مزمن می گردد. با مصرف آب معدنی تمیز و استاندارد می توانید سلامت بدن خود را تا حد زیادی حفظ کنید.

آیا آب لوله کشی شهری برای مصرف مناسب است؟

بدون شک بیشترین اندازه مصرف آب مربوط به آب لوله کشی یا همان آب شهری است. بیشتر افراد جامعه بدون آن که از مضرات آب لوله های شهری باخبر باشند برای مصرف روزانه خود از این آب استفاده می نمایند. لوله کشی شهرهای تهران و کلانشهرهای ایران مربوط به 50 الی 60 سال پیش است. لوله هایی که در دل زمین برای انتقال آب به منازل مسکونی به کار گرفته شده اند پس از مدتی زنگ می زنند و این زنگ زدگی وارد آب های مصرفی خانه ها می گردد.

گل و لای و املاحی که در جهت با جریان آب وارد خانه ها می شوند هم عامل اصلی ایجاد سنگ کلیه و بیماری های میکروبی و عفونی هستند. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا حد امکان از مصرف آب لوله های شهری خودداری کنید. پیشنهاد می کنیم استفاده از بطری آب معدنی را جایگزین آب لوله کشی شهری کنید.

مزایا و معایب استفاده از آب معدنی و تاثیر آن بر سلامت بدن

آب معدنی یکدیگر از انواع آب های موجود در بازار است که مصرف آن هواداران و مخالفان بسیاری دارد. آب معدنی در واقع همان آبی است که از چشمه های مختلف کوه ها و منطقه ها مختلف کشور فراوری می گردد. اندازه املاح معدنی در فصل های مختلف سال در چشمه ها فرق دارد. بسیاری از این املاح برای سلامت بدن مفیدند.

اما مصرف بیش از حد از آب معدنی و تشکیل رسوبات مواد معدنی در کبد و ریه باعث به خطر افتادن سلامت انسان می گردد. اندازه ناخالصی یا تی دی اس آب معدنی در حالت استاندارد باید زیر 300ppm باشد. TDS کمتر از حد استاندارد، باعث تلخ شدن آب و تی دی اس بیشتر باعث به وجود آمدن بیماری های کلیوی و گوارشی می گردد. مصرف آب معدنی به علت هزینه بالا و آسیب هایی که در مصرف طولانی بلندمدت برای بدن دارد توصیه نمی گردد.

آب آشامیدنی، آب کمتر شناخته شده در مصارف روزانه

در باور بیشتر مردم آب آشامیدنی همان آب لوله های شهری است که در روز از آن استفاده می نمایند. این باور تا حدودی درست است. آب آشامیدنی در واقع همان آب شیر است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته تصفیه و در دسترس عموم مردم قرار می گیرد. اندازه ناخالصی این آب به وسیله دستگاه های تصفیه پیشرفته کاملاً مورد آنالیز قرار گرفته و با داشتن TDS استاندارد بین المللی برترین آب برای مصرف روزانه در منزل و محل کار شناخته شده است.

بطری آب آشامیدنی که خریداری می کنید در واقع به وسیله کارشناسان حرفه ای کلیه املاح های مضر از آن گرفته شده و املاح های مورد احتیاج بدن در آن به خوبی حل شده است. آب آشامیدنی را می توان باکیفیت ترین آب مصرفی روزانه به تعداد آورد. برای خرید انواع آب معدنی لاکچری و آب آشامیدنی سالم می توانید همین حالا به سایت سورپرایز مراجعه کنید.

کدام آب برای مصرف روزانه در خانه و محل کار مناسب تر است؟

با توجه به شرحاتی که در این مقاله پیرامون سوال چه آبی برای آشامیدن مناسب است برای شما ارائه کردیم، برترین آب برای مصرف روزانه آب آشامیدنی بسته بندی شده یا همان آب بطری آشامیدنی است. با مصرف این آب می توانید از بروز مسائل ریوی، گوارشی و سنگ کلیه تا حد زیادی جلوگیری کنید.

خرید برترین آب آشامیدنی مطابق با استانداردهای جهانی از سورپرایز

با آشنایی با برترین آب مصرفی برای آشامیدن پیشنهاد می کنیم از این پس در مصرف و خریداری آب های مصرفی تان دقت بیشتری داشته باشید.

سورپرایز یک برند معتبر است که با عرضه آب آشامیدنی استاندارد در حجم های مختلف، هواداران بسیاری پیدا نموده است. برای مشاهده تنوع محصولات و خرید محصول می توانید به فروشگاه آنلاین سورپرایز مراجعه کنید. بعلاوه برای کسب اطلاعات بیشتر با تعداده 22876784-021 تماس بگیرید.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1959

به "چه آبی برای آشامیدن مناسب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه آبی برای آشامیدن مناسب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید