چرا وزیر ورزش در جشن استقلال حاضر نشد

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: حمید سجادی غایب بزرگ دو رویداد مهم ورزشی ایران در روز گذشته و امروز بود. او نه در جشن قهرمانی استقلال شرکت کرد و نه مجمع فدراسیون فوتبال.

چرا وزیر ورزش در جشن استقلال حاضر نشد

به گزارش خبرنگاران، سید محمد پولادگر، معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش در مورد غیبت بحث برانگیز وزیر ورزش شرحات مختصری به خبرنگاران ارائه داده است. پولادگر در پاسخ به سوالی مبنی بر غیبت وزیر ورزش در مجمع امروز فدراسیون گفت: آقای وزیر کار ضروری داشت و به من گفتند که حضور پیدا کنم..

اما همچنان این سوال باقی است که چرا علیرغم حضور نماینده فیفا در جشن قهرمانی استقلال وزیر ورزش به این مراسم نرفته است. بسیاری معتقدند حمید سجادی برای فرار از حواشی و آنچه مسعود سلطانی فر در زمان وزارتش با آن دست و پنجه نرم می کرد به جشن استقلال نرفته است. درگیری ادامه دار هوادارن استقلال و پرسپولیس برای چسباندن حمایت وزیر ورزش از آن ها همواره موضوعی بوده که در چند سال اخیر عملکرد وزیر ورزش را با حاشیه می کشانده. برای همین ممکن است وزیر ورزش برای اینکه در قاب عکس یادگاری استقلالی ها با جام حاضر نباشد و بعد ها بخواهد درباره آن شرح بدهد شب گذشته به آزادی نرفت.

سید محمد پولادگر، وزیر ورزش هم امروز و در پاسخ به این سوال که چرا وزیر در جشن قهرمانی استقلال حضور نداشت، گفت: به همین علت نبود و هیچ حاشیه ای نبوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2212

به "چرا وزیر ورزش در جشن استقلال حاضر نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا وزیر ورزش در جشن استقلال حاضر نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید