پیشرفت 98درصدی ورزشگاه شش هزار نفره سنندج

به گزارش گردشیا، وزیر ورزش و جوانان گفت: در سفر آینده ریاست جمهوری به کردستان پروژه 6 هزار نفری به بهره برداری خواهد رسید.

پیشرفت 98درصدی ورزشگاه شش هزار نفره سنندج

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در استرالیا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم گرامیداشت روز زن که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار گردید اظهار کرد: اراده یک ملت قطعا در راستا پیروزی و کرامت تحقق پیدا خواهد نمود و این ملت اراده نموده اند تا در برابر این فشار ها مقابله کند.

سلطانی فر توضیح داد: پروژه 6 هزار نفری سنندج با سال ها توقف در ساخت دوباره جان گرفت که ما امروز شاهد پیشرفت 98درصدی این پروژه هستیم که هدیه ای از جانب دولت تدبیر و امید برای مردم کردستان است.

او بیان داشت: در سفر آینده ریاست جمهوری به استان پروژه 6 هزار نفری به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در دولت دوازدهم بیش از 120 پروژه ورزشی را در استان افتتاح نموده ایم.

او ادامه داد: افتخار ما این است که در مناطق محروم کشور سالن های ورزشی مناسبی را برای استفاده جوانان و ورزشکاران بسازیم.

سلطانی فر اظهار کرد: امیدواریم با یاری مدیران استان بیشتر پروژه های ورزشی را به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما هیچ مسئله ای با حضور بانوان در استادیوم ها نداریم ولو اینکه در بازی های سالنی شاهد حضور بانوان هستیم، اما در استادیوم های فوتبال هر وقت آستانه تحمل تماشاگران بالاتر رفت در مسابقات فوتبال هم شاهد حضور بانوان در استادیوم ها خواهیم بود.

باتوجه به سیاست گذاری رئیس جمهور طبق آمار منتشر شده در حال حاضر26 درصد مدیران سطح کشور بانوان هستند که فقط 4 درصد با قول رئیس جمهور مبنی بر ریاست 30 درصدی بانوان در کشور فاصله دارد که امیدواریم تا خاتمه دولت حضور 30 درصدی ریاست بانوان را داشته باشیم.

او اضافه نمود: امروز 42 درصد از کارکنان دولت از بانوان هستند و سیاست دولت هم این است که از این ظرفیت بیشتر استفاده کند.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: بخشی از کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی می توانند تا سطح 50 درصد از مزایا طرح معیشتی ویژه کارکنان که در دولت تصویب شده است را به کارمندان خود پرداخت کند.

سلطانی فر ادامه داد: در 2 اسفند انتخابات بسیار مهمی را در پیش رو داریم و انتظار داریم که مردم ما با درک صحیح از شرایط کشور پای صندوق های رای حاضر شوند و با حضور در پای صندوق های رای به جمهوری اسلامی آری دوباره بگوییم و خط بطلانی به تفکرات دشمنان نظام بکشند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 924

به "پیشرفت 98درصدی ورزشگاه شش هزار نفره سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 98درصدی ورزشگاه شش هزار نفره سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید