پاکدل: خوشحالم که از تیم های مطرح پیشنهاد داشتم، فکر نمی کردم منصوریان اینقدر دوست داشتنی باشد

به گزارش گردشیا، مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خوشحالم که در فصل نقل وانتقالات از تیم های مطرح لیگ برتر پیشنهاد داشتم.

پاکدل: خوشحالم که از تیم های مطرح پیشنهاد داشتم، فکر نمی کردم منصوریان اینقدر دوست داشتنی باشد

حامد پاکدل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی تیمش برابر فولاد گفت: ما تیم حریف را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و در طول بازی هم موقعیت های زیادی را به دست آوردیم که متأسفانه با بدشانسی به هدر رفت. یکی دو موقعیت هم خودم داشتم که تبدیل به گل نشدند. در مجموع فولاد با خوش شانسی یک امتیاز در این بازی گرفت و رفت. اگر سه امتیاز این بازی را می گرفتیم عالی می شد، ولی متأسفانه به حق مان نرسیدیم.

وی با اشاره به شرایط آلومینیوم بعد از حضور علیرضا منصوریان در این تیم خاطر نشان کرد: وقتی یک مربی به تیم جدیدی می رود برای پیاده کردن تفکراتش نیاز به زمان دارد و خوشبختانه منصوریان توانست در کمترین زمان تفکراتش را در تیم جا بیندازد. من فکر نمی کردم منصوریان اینقدر دوست داشتنی باشد. او از لحاظ فنی و شخصیتی فوق العاده است و خوشحالم که با این مربی کار می کنم.

پاکدل در مورد پیشنهادهایی که در فصل نقل وانتقالات داشت، شرح داد: من از تیم های مطرح لیگ برتر پیشنهاد داشتم و این موضوع باعث خوشحالی ام است، چون عملکردم طوری بود که با چنین پیشنهادهایی روبرو شوم. با این حال مسئولان باشگاه و کارخانه با جدایی من مخالفت کردند، من هم قرارداد داشتم و باید به این قرارداد احترام می گذاشتم. حالا هم تمام هدفم این است که در ادامه لیگ عملکرد خوبی داشته باشم و امیدوارم در سرانجام مسابقات یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1727

به "پاکدل: خوشحالم که از تیم های مطرح پیشنهاد داشتم، فکر نمی کردم منصوریان اینقدر دوست داشتنی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: خوشحالم که از تیم های مطرح پیشنهاد داشتم، فکر نمی کردم منصوریان اینقدر دوست داشتنی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید