درگیری های عجیب و غریب بعد از پنالتی مشکوک؛ اوج تنش بیرون از زمین

به گزارش گردشیا، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس و فولاد یک بازی کاملا هیجان انگیز و پر از درگیری را به نمایش گذاشتند.

درگیری های عجیب و غریب بعد از پنالتی مشکوک؛ اوج تنش بیرون از زمین

به گزارش خبرنگاران، تماشاگران بازی پرسپولیس و فولاد به جز دعواهای داخل زمین، کنار زمین نیز شاهد درگیری های عجیب و غریبی بودند. جریان بازی پرسپولیس و فولاد در نیمه دوم کاملا عوض شد و هر دو تیم بازی زیبا و پر از درگیری را به نمایش گذاشتند. به جز حاشیه های داخل زمین و اتفاقاتی که منجر به پنالتی محمدحسین کنعانی زادگان و گل فولادی ها شد، روی نیمکت دو تیم پرسپولیس و فولاد شاهد درگیری های لفظی هم بودیم. این درگیری ها به حدی بود که با واکنش داور نیز همراه بود. پس از گل فولاد که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، اعتراض پرسپولیسی ها در داخل زمین و روی نیمکت همچنان ادامه داشت تا جایی که مهدی هاشمی نسب و حمید مطهری بر سر هم فریاد می زدند.

محمدحسین زاهدی فر پس از گذشت مدتی و پس از مشورت با داور چهارم به سمت مهدی هاشمی نسب رفت و به او کارت زرد نشان داد و هاشمی نسب با فریاد بر سر داور و این ادعا که پرسپولیسی ها سعی می نمایند با شلوغ کاری روی نیمکت جریان بازی را عوض نمایند به تصمیمات تیم داوری اعتراض کرد. جالب این که داور بازی پس از نشان دادن کارت زرد به هاشمی نسب به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و به حمید مطهری هم اخطار داد تا تساوی را در این دعوا رعایت نموده باشد. پیش از این یحیی گل محمدی هم از داور کارت زرد گرفته بود.

اما پنالتی مشکوک فولاد اوج درگیری در این ملاقات بود. در حالی که محمد حسین زاهدی فر حرکت مدافع پرسپولیس را خطای هند دید و به نشانه پنالتی در سوت خود دمید، واکنش های محمدحسین کنعانی زادگان بینندگان تلویزیونی بازی را تحت تاثیر قرار دادو فقط آقا کریم به سبک و روش خودش پیروز به مهار او شد!

ارسال خطرناک هافبک فولادی ها از کناره راست این تیم روی دروازه پرسپولیس در دقیقه شصتم بازی با فعل و انفعالاتی روبرو شد و در نهایت پس از برخورد به مدافع این تیم باعث شد تا جنجالی ترین صحنه این ملاقات رقم بخورد. در حالی که محمد حسین زاهدیان خیلی سریع در سوت خود دمید و اعلام پنالتی کرد، اعتراض و التماس شدید مدافع پرسپولیس صحنه های عجیب و البته ناراحت نماینده ای به همراه داشت. محمدحسین کنعانی زادگان وقتی حکم داور را دید گویی که نمی خواست از زمین بیرون برود اصرار فراوانی مبنی بر پنالتی نشدن داشت و همه توان خود را به کار بست تا داور میدان را راضی به پس دریافت این پنالتی کند که البته پیروز به این کار نیز نشد.

به این ترتیب از دقیقه شصت بازی پرسپولیس و فولاد را اگر ببینیم عجیب ترین صحنه های بازی را خواهیم دید، صحنه هایی که در آن حسین کنعانی راضی به خروج از میدان نمی شد و تصمیم مشکوک داور را پنالتی نمی دانست. حرکات او می توانست هر بیننده تلویزیونی بازی را تحت تاثیر قرار دهد و در حالی که سکوهای استادیوم آزادی خالی از تماشاگر و میکروفون های دور زمین هم روشن بود، صدای کنعانی نیز به راحتی به گوش می رسید و خودزنی های و قسم هایی همچون به جان مادرم پنالتی نبود و به امام حسین توپ به دستم نخورد تصاویر را برای بینندگان تلویزیون دلخراش تر از قبل می کرد تا اینکه اصرار این مدافع از میدان باعث شد جو اعتراضات به نیمکت دو تیم نیز برسد و کادر فنی دو تیم پا به زمین اعتراض بگذارند. در نهایت هم آقا کریم به سبک خودش او را ساکت کرد. هر آنچه که بود تصمیم زاهدی فر در نهایت تغییری نیافت و پنالتی فولادی ها توسط شیمبا به گل تبدیل شد.

محمد حسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی در دقایق پایانی جدال با فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت با دستور تعویض از سوی یحیی گل محمدی روبرو شدند تا شرایط علیه این تیم در دقایق به جامانده باشد.

سرمربی سرخ ها که دستش روی نیمکت برای جانشینی دو مدافع میانی تاثیرگذار تیمش کاملا خالی بود، در اقدامی پرریسک از احسان حسینی کم تجربه و آرمان رمضانی در این پست سود برد. احسان حسینی که علیرغم حضور چند ساله در پرسپولیس فرصت چندانی برای خودنمایی نداشته، در این بازی حساس و دقایق سرنوشت ساز در پست دفاع میانی حاضر شد و نکته عجیب تر اما حضور آرمان رمضانی در پست غیرتخصصی و دفاع میانی بود. یحیی برای اینکه مانع از سود بردن حریف در ارسال های مستقیم گردد، آرمان رمضانی بلندقامت را در پست دفاع میانی به کار گرفت تا مانع از دستیابی شاگردان نکونام به هدف خود برای به تساوی کشاندن بازی در لحظات پایانی گردد.

رمضانی که در این فصل به عنوان مهاجم نتوانسته به درخشش مدنظر طرفداران در این تیم دست یابد، اینبار به قصد دفاع و مانع گلزنی حریف لحظاتی پایانی را در ترکیب این تیم پشت سر گذاشت و در کنار احسان حسینی لحظاتی دلهره آور را برای حفظ نتیجه و برد این تیم بعد از چهار تساوی پیاپی پشت سر گذاشت و البته خوش شانس بود که در یک صحنه هم اشتباه مدافعان این تمی و ضربه ساسان انصاری، باعث به تساوی کشیده شدن بازی نشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1564

به "درگیری های عجیب و غریب بعد از پنالتی مشکوک؛ اوج تنش بیرون از زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری های عجیب و غریب بعد از پنالتی مشکوک؛ اوج تنش بیرون از زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید