وقتی داور ال کلاسیکو محل برگزاری مسابقه را نمی دانست!

به گزارش گردشیا، افشای اشتباهی عجیب از داور مصاف تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید، بیش از پیش صلاحیت او را برای قضاوت این بازی زیر سؤال برد.

وقتی داور ال کلاسیکو محل برگزاری مسابقه را نمی دانست!

به گزارش خبرنگاران، خوان مارتینس مونوئرا، داور ال کلاسیکوی روز گذشته (شنبه) با دست خود به جنجال هایی که درباره اش شکل گرفته است دامن زد.

در حالی که این روزها نقل همه محافل فوتبالی قضاوت پرحرف و حدیث این مرد والنسیایی در بازی تیم های بارسلونا و رئال مادرید است او با یک اشتباه غیرمنتظره بهانه ای به دست منتقدانش داد تا بیش از پیش صلاحیتش را برای ایفای نقش داور حساس ترین بازی فوتبال باشگاهی اسپانیا زیر سؤال ببرند.

او در اولین تجربه قضاوتش در ال کلاسیکو تکل مشکوک به خطای پنالتی کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید روی لیونل مسی را نادیده گرفت و برای مطمئن شدن از تصمیم خود حاضر نشد صحنه را با VAR بازبینی کند. این در حالی بود که در نیمه دوم او احساس کرد به خاطر کشیده شدن پیراهن سرخیو راموس توسط کلمن لنگله در محوطه جریمه بارسلونا باید به سمت نمایشگر VAR برود و پس از آنالیز صحنه به سود رئال مادرید خطای پنالتی اعلام نمود.

مونوئرا پس از بازی گزارش خود را به فدراسیون فوتبال اسپانیا تحویل داد و این سازمان هم توضیح این گزارش را روی خروجی سایت خود قرار داده است. نکته ای که در این گزارش جلب توجه می نماید محل برگزاری بازی است که مونوئرا در کمال تعجب به جای ورزشگاه نوکمپ، ورزشگاه بونیتو ویامارین شهر سویا (ورزشگاه خانگی تیم رئال بتیس) ذکر نموده است.

انتشار متن گزارش مونوئرا در فضای مجازی بیش از پیش خشم طرفداران بارسلونا را برانگیخته است و آنها با بیان این پرسش که چگونه داوری که حتی محل برگزاری بازی را نمی داند برای قضاوت ال کلاسیکو انتخاب شده؟ تصمیم کمیته داوران فدارسیون فوتبال اسپانیا برای انتخاب او را زیر سؤال برده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1393

به "وقتی داور ال کلاسیکو محل برگزاری مسابقه را نمی دانست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی داور ال کلاسیکو محل برگزاری مسابقه را نمی دانست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید