اتفاق عجیب در خداحافظی پیکه ، نام کاپیتان بارسلونا در فهرست جام جهانی!

به گزارش گردشیا، خداحافظی روز گذشته کاپیتان بارسلونا با شائبه های زیادی در رسانه های اسپانیا همراه شده است.

اتفاق عجیب در خداحافظی پیکه ، نام کاپیتان بارسلونا در فهرست جام جهانی!

به گزارش خبرنگاران آنلاین جرارد پیکه، ستاره 35ساله اسپانیایی بارسلونا، روز گذشته با انتشار یک ویدئو در حساب توییتر خود گفت که بازی روز شنبه بارسلونا مقابل آلمریا که در نوکمپ برگزار می گردد آخرین بازی او با پیراهن بارسلونا و آخرین بازی فوتبال دوران حرفه ای او خواهد بود.

  • لیگ قهرمانان | جشنواره گل بارسلونا و پیروزی دوباره بایرن برابر اینتر | تیم های صعود کننده 4 گروه تعیین شدند

پیکه در این ویدیو گفت: همواره گفته ام که بعد از بارسلونا در هیچ تیم دیگری بازی نخواهم کرد. تصمیم نهایی من همین است. روز شنبه آخرین بازی من در نوکمپ خواهد بود. به این تصمیم رسیدم که وقت خداحافظی است.

با اینکه بیشتر رسانه های اسپانیایی از ویدوی پیکه نتیجه گیری نموده اند که ملاقات روز شنبه مقابل آلمریا آخرین بازی فوتبال او خواهد بود ولی روزنامه اسپورت می گوید پیکه تنها اشاره نموده که بازی مقابل آلمریا آخرین بازی اش در نوکمپ خواهد بود و او در آخرین بازی بارسا پیش از جام جهانی، در مقابل اوساسونا، هم به میدان رفته و سپس کفش ها را خواهد آویخت.

ویدیوی احساسی پیکه امروز در حالی منتشر شد که در روزهای اخیر نام او در لیست اولیه 55نفره تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام جهانی قطر اعلام شد. همین باعث شده اعلام بازنشستگی این ستاره اسپانیایی بیش از پیش غیرمنتظره باشد و فوتبالدوستان را شگفت زده کند.

پیکه که متولد کاتالونیا است دوران فوتبالی حرفه ای هیجده ساله پرافتخاری را پشت سر گذاشته است. او در این مدت 35 جام قهرمانی بالای سر برده و زیر نظر تعدادی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال بازی نموده است. پیکه نه تنها در اسپانیا بلکه در انگلیس هم به جام قهرمانی رسیده است. از دیگر افتخارات او می توان به قهرمانی در چهار دوره چمپیونزلیگ و یک بار فتح جام جهانی اشاره نمود. پیکه با نزدیک به 800 بازی فوتبال بازنشسته خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آبان 1401 بروزرسانی: 13 آبان 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2287

به "اتفاق عجیب در خداحافظی پیکه ، نام کاپیتان بارسلونا در فهرست جام جهانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در خداحافظی پیکه ، نام کاپیتان بارسلونا در فهرست جام جهانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید