فوتبال دنیا، رئال مادرید و تکرار حکایت مصدومیت های پاییزی گرث بیل

به گزارش گردشیا، فوتبال دنیا - داستان مصدومیت های پاییزی گرت بیل با آسیب دیدن این بال ولزی در دربی مادرید تکرار شد.

فوتبال دنیا، رئال مادرید و تکرار حکایت مصدومیت های پاییزی گرث بیل

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، مصدومیت شب گذشته (شنبه) گرت بیل در مصاف خانگی رئال مادرید مقابل اتلتیکو برای طرفداران رئال داستانی آشنا بود. هرچه نباشد او از سال 2013 که از تاتنهام به این تیم پیوست، هر سال به استثنای سال 2014، در ماه سپتامبر مصدوم گردیده است که البته در همان سال 2014 هم او با یک ماه تأخیر، در ماه اکتبر مصدوم شد. این بیستمین باری است که بیل از زمان ملحق شدنش به سفیدپوشان مادرید مصدوم می گردد.

یک سالی بود که رئال مادرید هیچ بیانیه ای در خصوص مصدومیت بال ولزی اش منتشر نکرد (از 26 سپتامبر مقابل بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان). به نظر می رسید که انتها داستان شکنندگی ستاره تاتنهام به سرانجام رسیده است اما در دربی مادرید او در ناحیه عضله دور کننده پای راست احساس درد می کرد، دردی که او را مجبور به ترک میدان کرد. به این ترتیب یک بار دیگر داستان مصدومیت های پاییزی بیل در رئال مادرید تکرار و ماه سیاه فصل او را گرفتار کرد.

بیل از 5 سال پیش که به رئال مادرید پیوست، منهای فصل 15-2014 همواره در این ماه از فصل مصدوم بوده است. در سال 2013 و تنها چند ماه پس از ورودش به سانتیاگو برنابئو، بیل در بازی مقابل ختافه از ناحیه عضله چهارسر پای چپ مصدوم شد و 22 روز از میادین دور بود. او بعد از غیبت در دو بازی، یک نیمه مقابل اتلتیکو در دربی مادرید (28 سپتامبر) به میدان رفت و مصدومیش از همان ناحیه عود کرد و به این ترتیب دو هفته دیگر خانه نشین شد. در واقع بیل در فصل اول بازیگری اش در رئال مادرید 5 بار مصدوم شد و به سبب آنها 11 بازی غایب بود. جدول رده بندی لیگ برتر اسپانیا

در فصل 15-2014، بیل دو ماه اول فصل را به سلامت سپری کرد و 12 بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید بازی کرد و با 5 گلی که زد و 4 پاس گلی که داد، خودش را در نقش مهره ای کلیدی برای این تیم معرفی کرد. نحسی سپتامبر در آن فصل دامن او را نگرفت اما اردوی تیم ملی ولز نگذاشت که پاییزی بدون مصدومیت برای بیل سپری گردد و او با مصدومیتی عضلانی در پای راست به مادرید برگشت. به سبب آن مصدومیت بیل 5 بازی را (مقابل لوانته، لیورپول، بارسلونا، کورنیا و گرانادا) از دست داد و تا سرانجام آن فصل سه بار دیگر هم مصدومیت شد که آخرین مورد آن در ماه آوریل و از ناحیه ای بود که دقیقاً فصل آینده از همان منطقه دوباره آسیب دید و در پاییز او را خانه نشین کرد.

بیل سال 2015 در دقیقه 26 بازی مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر از ناحیه ساق پای چپ آسیب دید و 4 بازی خانه نشین شد. بعد از این مدت او برگشت و پس از شرکت در دو بازی دوباره از همان ناحیه آسیب دید و 4 هفته خانه نشینی دیگر برای او تجویز شد. سپتامبر سال 2016 هم برای بیل بدیمن بود و در روزه چهاردهم آن ماه او در دقیقه 67 بازی تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون در لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیتی شد که یک هفته و از بازی مقابل اسپانیول در لالیگا محرومش کرد.

در فصل 18-2017 سندروم مصدومیت های سپتامبر باز هم گریبان بیل را گرفت و در روز 26 آن ماه دچار مصدومیتی شدید شد که چند مقطع او را خانه نشین کرد و در نهایت اجازه نداد که تا آخرین بازی فصل مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد تأثیرگذار ارائه کند. در این فصل هم بیل داستان مصدومیت های پاییزی بیل در دربی مادرید تکرار و او برای بیستمین بار در دوران بازیگری اش آسیب دید. به این ترتیب بیل که به خاطر مصدومیت مجموعاً 393 روز از دوران بازیگری اش در رئال مادرید خانه نشین بوده است یک بار دیگر داستان مصدومیت های پاییز های او تکرار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 114

به "فوتبال دنیا، رئال مادرید و تکرار حکایت مصدومیت های پاییزی گرث بیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رئال مادرید و تکرار حکایت مصدومیت های پاییزی گرث بیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید