شرایط مصرف برق در هیچ یک از شهرستان های بوشهر سبز نیست

به گزارش گردشیا، شرایط مصرف برق در 7 شهرستان از 10 شهرستان استان بوشهر قرمز و در سه شهرستان دیگر زرد است.

شرایط مصرف برق در هیچ یک از شهرستان های بوشهر سبز نیست

به گزارش از ، آمار های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نشان می دهد در واپسین روز های نخستین ماه تابستان مصرف برق در 7 شهرستان از 10 شهرستان استان در شرایط قرمز واقع شده است.

به این ترتیب شهرستان های دیر، بوشهر، کنگان، دشتستان، تنگستان، دشتی، دیلم در محدوده قرمز و شهرستان های جم، عسلویه و گناوه در محدوده زرد است.

بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر دوشنبه 30 تیر مصرف برق در استان در زمان اوج بار به هزار و 870 مگاوات رسید.

این شرکت از ساکنان مناطق قرمز خواسته برای کاهش 10 درصدی مصرف برق برنامه ریزی نمایند و از شهروندان سه شهرستان محدوده زرد هم تقاضا نموده مصرف انرژی برق را 5 درصد کاهش دهند.

همچنین از همه مردم استان درخواست شده است، با مدیریت مصرف برق از ساعت های 13 تا 17 یعنی زمان اوج مصرف به پایداری برق یاری نمایند.

وزارت نیرو نیز اظهار داشت نقشه مصرف برق کشور نشان می دهد که امروز 11 استان از جمله بوشهر در محدوده قرمز مصرف برق قرار دارند. استان های سمنان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، هرمزگان، همدان، کرمانشاه، اردبیل و آذربایجان های شرقی و غربی نیز مانند بوشهر در محدوده قرمز هستند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1251

به "شرایط مصرف برق در هیچ یک از شهرستان های بوشهر سبز نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مصرف برق در هیچ یک از شهرستان های بوشهر سبز نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید