واشنگتن: به تحریم ها علیه سوریه ادامه خواهیم داد

به گزارش گردشیا، دولت آمریکا از ادامه تحریم ها علیه دولت سوریه بر اساس قانون سزار اطلاع داد.

واشنگتن: به تحریم ها علیه سوریه ادامه خواهیم داد

به نقل از آر تی، واشنگتن گفت به تحریم هایی که علیه دولت سوریه به موجب قانون سزار اعمال نموده بود و بیش از 90 فرد و نهاد سوری را در بر گرفته، ادامه خواهد داد.

سفارت آمریکا در سوریه در حساب خود در شبکه های اجتماعی در توییت هایی به زبان عربی و انگلیسی گفت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قانون سزار را یکسال پیش به منظور جوابگو کردن بشار اسد و دولت او به امضا رساند.

در این توئیت همچنین ادعا شده است: از ان زمان ما تحریم هایی را بر بیش از 90 فرد و نهاد به خاطر حمایت ان ها از رژیم اسد در ادامه این جنگ وحشیانه و بی مورد اعمال کردیم.

در ادامه این ادعا ها آمده است: واشنگتن به اعمال تحریم ها تا پایان کمپین خشونت بار علیه ملت سوریه و تا زمانی که دمشق گام هایی غیرقابل بازگشت را به سوی راه حلی سیاسی بردارد که با قطعنامه شورای امنیت شماره 2254 که تنها راه برای تحقق آینده ای با ثبات برای تمامی سوری هاست، هماهنگ باشد، ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است آمریکا و کشور های غربی محاصره شدیدی را بر سوریه و ملت سوریه اعمال نموده اند که به کاهش سطح زندگیو افزایش قسمت ها به شکلس بی سابقه در این کشور منجر شده است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1522

به "واشنگتن: به تحریم ها علیه سوریه ادامه خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن: به تحریم ها علیه سوریه ادامه خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید