هیجان اقامت در قطاری قدیمی را در آفریقای جنوبی، عکس

به گزارش گردشیا، خانه قطاری کروگر واقع در آفریقای جنوبی که بر روی یک پل احداث شده روی رودخانه سابیه قرار گرفته است، یک هتل لوکس با 31 اتاق است که هرکدام در داخل یک واگن قطار قدیمی ساخته شده است. این واگن ها با طراحی داخلی و مبلمان سفارشی که در منطقه ساخته شده است، طراحی شده اند و دکوراسون داخلی آنها الهام گرفته شده از فرهنگ محلی آفریقای جنوبی است.

هیجان اقامت در قطاری قدیمی را در آفریقای جنوبی، عکس

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

مدیر این هتل، جودیت بارنز، در بیانیه ای گفت: بخش بسیار مهمی از این پروژه ایجاد راهی برای بهبود زندگی افراد در جوامع محلی پیرامون خواهد بود تا بتوانند به وسیله آموزش جهانی، ابتکارهای توسعه مهارت و در نهایت فرصت های شغلی مرتبط با این پروژه، توانمند شوند.

این هتل در محدوده پارک ملی کروگر - یکی از عظیمترین پارک های آفریقا با مساحت 7523 مایل مربع، در محل اولین بازدیدنمایندگان این پارک در دهه 1920 احداث شده است. این مکان دقیقاً در جایی واقع شده است که قطار توریستی شبها در آنجا توقف می نموده است تا مهمانان استراحت نمایند و روز بعد به سمت مقصد بعدی حرکت نمایند. اگرچه قسمت هایی از این سرزمین در سال 1898 محافظت شده بود، اما در سال 1926 رسماً به اولین پارک ملی آفریقای جنوبی تبدیل شد. این بخشی از منطقه ای است که یونسکو از آن به عنوان یک ذخیره بین المللی یاد می نماید. این پارک ملی پر از شیرها، گله های فیل، تمساح ها و زرافه ها است که آنرا به یک پارک ایده آل برای سافاری تبدیل نموده است.

این هتل دارای اتاق های عظیم است که با دیوارهای شیشه ای برای دیدن نمای بی نظیر رودخانه و چمنزارهای اطراف از آن احاطه شده اند.

جودیت بارنز اضافه می نماید: این فرصت ما برای احیای مجدد و بازیابی بخش مهمی از تاریخ پارک ملی کروگر است.

در ابتدا اعلام شد که این هتل در دسامبر سال 2019 افتتاح خواهد شد اما اکنون انتظار می رود که این هتل پذیرایی از میهمانان را در سپتامبر امسال شروع کند.

منبع: گردشبان
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1106

به "هیجان اقامت در قطاری قدیمی را در آفریقای جنوبی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان اقامت در قطاری قدیمی را در آفریقای جنوبی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید